שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הנשיא הרצוג: "מתמקד במניעת משבר חוקתי ועצירת הפילוג בעם"
נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיב הבוקר למחאה נגדו אמש ואמר כי הוא "מודה בכנות" שאינו מצליח "למנוע משבר חוקתי היסטורי ולעצור את המשך הפילוג בעם"
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: חיים צח - לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הבוקר (ראשון) להפגנה שהתקיימה אתמול מחוץ לביתו בירושלים, ואמר כי הוא "מודה בכנות" שאינו מצליח "למנוע משבר חוקתי היסטורי ולעצור את המשך הפילוג בעם".

עוד אמר הנשיא "אני מעריך את כל המתווכחים, המעורבים, המוחים והמפגינים, ואת מעורבות הציבור בדיון החשוב הזה. אני מכבד את הביקורת כלפיי, אבל אני כרגע מתמקד בשני תפקידים קריטיים שאני מאמין שמוטלים עלי כנשיא המדינה בעת הזאת: למנוע משבר חוקתי היסטורי ולעצור את המשך הפילוג בעם".

עוד מבחזית החדשות

לדעת הנשיא "בית הנשיא הוא אולי המקום היחידי היום שזוכה לאמון כל הצדדים ומסוגל לקיים התדיינות בנושא באופן שמקובל על כולם, הן בדלתיים פתוחות, הן בדלתיים סגורות. בשבוע האחרון אני פועל כל הזמן, בכל דרך, ובמאמצים בלתי פוסקים עם הגורמים הרלוונטיים, במטרה ליצור דיאלוג ושיח רחב היקף, קשוב ומכבד, שאני מקווה שיניב תוצאות".

למרות זאת, אמר הנשיא "אני מודה בכנות שאינני בטוח בהצלחת המהלך. יש רצון טוב מצד הגורמים השונים אשר האחריות מוטלת עליהם, אבל הדרך עוד ארוכה והפערים משמעותיים".

בימים האחרונים קיים הנשיא הרצוג שיחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר המשפטים יריב לוין, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ובכירי מערכת המשפט בעבר ובהווה, בניסיון להגיע להסכמות ופשרות בסוגיית רפורמת מערכת המשפט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים