שיתוף
תגובות
חדשות » הנשיא הרצוג לנציגי ש"ס: "כל העולם חרד ממנו"
בן גביר
הנשיא הוקלט בחלק הסגור של פגישתו עם חברי מפלגת ש"ס: "יש לכם שותף שכל העולם מסביבנו חרד" | יו"ר עוצמה יהודית צפוי להגיע מחר לבית הנשיא
סיעת ש"ס בסבב ההתייעצויות בבית הנשיא | צילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, הזהיר הערב (רביעי) חברי כנסת מש"ס מהאופן שבו תנהג הממשלה המתגבשת בהר הבית, "יש נושא אחד שלא אמרתי – תהיה לכם בעיה עם הר הבית. זה נושא קריטי. אני יודע אבל יש לכם שותף שכל העולם מסביבנו חרד. אני גם אמרתי לו את זה בינינו זה באמת לא לפרסום. לא רוצה לעשות צרות". הנשיא דיבר כשחשב שהמצלמות כבו, אך המיקרופון עבד.

סיעת ש"ס בסבב ההתייעצויות בבית הנשיא

חברי הכנסת של סיעת ש"ס המליצו לנשיא המדינה על נתניהו להרכבת הממשלה. סיעת המחנה הממלכתי החליטה שלא להמליץ על אף חבר כנסת. ח"כ פנינה תמנו-שטה השיבה לשאלתו של הרצוג מדוע לא ימליצו על לפיד: "אנחנו לא משחקים בנדמה לי, אם היה למישהו בגוש סיכוי להקים ממשלה – היינו ממליצים עליו".

ח"כ יריב לוין אמר אחרי ההמלצה של הליכוד על נתניהו, "נעשה מאמץ להקים את הממשלה כמה שיותר מהר, זו תהיה ממשלה שמתבססת קודם על כלל השותפות שלנו. מקווה שנוכל להציג אותה בקרוב".

עוד מבחזית החדשות

הנשיא העלה שאלה לחברי סיעת הליכוד במהלך הפגישה; "האם אתם מעוניינים בדיאלוג בין הרשויות או מעוניינים לבוא בכוח? צריך לדעת למצוא את האיזונים". ח"כ יריב לוין השיב לשאלה, כי "לאורך שנים הדיאלוג הזה לא היה קיים מצד הרשות השופטת. אנחנו באים לחזק את הדמוקרטיה. אני בעד דיאלוג, אבל דיאלוג לא יכול להיות מילה מכובסת לשיתוק. באנו לפעול".

לאחר פרסום ההקלטה מסר בית הנשיא בתגובה כי הנשיא הרצוג "הציג בפני נציגי סיעת ש"ס פניות שקיבל, ובהן דאגה לגבי עמדותיו של ח"כ איתמר בן גביר בנושאים מסוימים. בשיחה הדגיש הנשיא את האחריות המוטלת על כלל נבחרי הציבור". בבית הנשיא הוסיפו כי "במסגרת שיחותיו עם כלל ראשי הסיעות ביום חמישי האחרון, התקשר הנשיא גם לח"כ בן גביר, ובשיחה פתוחה וכנה העלה גם בפניו את הנושא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים