שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הנאשם בהדלפה יובא בפני שופט
הדלפת מסמכי הפנטגון
ג'ק דאגלס טייקסיירה, איש המשמר הלאומי של ארה"ב שהואשם בהדלפת מסמכי הפנטגון, יובא מחר בפני בית המשפט הפדרלי | מואשם כי השמיד חלק מהראיות
הפנטגון

ג'ק דאגלס טייקסיירה, איש המשמר הלאומי של ארה"ב שהואשם בהדלפת המסמכים הסודיים של הפנטגון, יובא מחר בפני בית המשפט הפדרלי לדיון בהארכת מעצרו. טייקסיירה נעצר לפני שבועיים ע"י ה-FBI, בביתו במסצ'וסטס והואשם בהפרת חוק הריגול.

החשדות המיוחסים לטייקסיירה הם, הדלפת מסמכים מסווגים, כולל כאלה הנוגעים למלחמה המתנהלת באוקראינה כבר יותר משנה, לקבוצת גיימרים בה היה שותף. על פי כתב התביעה, הוא השמיד חלק מהראיות בתיק, ובעברו נחשד באיומים באינטרנט. המדינה ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.

עוד מבחזית החדשות

בנוסף נטען, כי טייקסיירה, שגר עם אימו ואביו החורג, החזיק ברשותו נשק בארונית ליד מיטתו. בחיפוש נמצאו בארונית אקדחים, רובים בריחים ורובה בסגנון צבאי עם מחסנית בעלת קיבולת גבוהה. סוכני ה-FBI מצאו במגירת השולחן שלו גם מסכת גז, תחמושת ומה שנראה כ"אביזר בסגנון משתיק קול".

כמו כן, נטען כי "ייתכן שעדיין תהיה לו גישה לשלל מידע מסווג". בנוסף, עלה חשש שטייקסיירה עלול להוות מטרה ל"מדינות לאום עוינות שיכולות להציע לו מקום מפלט ולהקל על בריחתו מארצות הברית". עורכי דינו התנגדו למעצרו עד תום ההליכים והציעו ערבות בסך של 20,000 דולר על מנת שיתאפשר לו לשהות בבית אביו. הם אף טענו כי ניתן להשגיח עליו, ולמנוע ממנו להשתמש באינטרנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים