שיתוף
תגובות
חדשות » המשטרה: עצרנו שוטר ואשתו שהבריחו מוצרי טבק בשווי מאות אלפי שקלים
החשודים נכנסו למדינות שונות באמצעות כלי שיט, העמיסו את הסחורה והבריחו אותה ארצה ללא דיווח | השוטר הועבר לחקירת המחלקה לחקירות שוטרים
המוצרים שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה

שוטר המשרת במחוז דרום, נעצר הלילה (מוצ"ש) עם אשתו בחשד להברחת מאות מוצרי טבק לשטח ישראל בכלי שיט, דרך הים. יחד עימם נעצרו עם כניסתם לישראל שמונה גברים נוספים, תושבי המרכז והדרום כבני 50-30, כשברשותם מוצרים בשווי מוערך של מאות אלפי שקלים.

בעקבות ממצאים שעלו מחקירה סמויה של הימ"ר, עלה חשד כי העשרה, היו מעורבים ברשת הברחות שביצעה את פעולותיה באמצעות כלי שיט שעימו נכנסו למדינות שונות. הם שבו ארצה כשעל סיפון האניה טבק ומוצרים מוברחים, ונכנסו לשטחי המדינה ללא הצהרה ופיקוח.

עוד מבחזית החדשות

מהמשטרה נמסר כי "בימים האחרונים עלה החשד כי העשרה עומדים לבצע הברחה נוספת, והיחידה המרכזית בלכיש נערכה בפעילות סמויה בתווך הימי". עוד הוסיפו כי "הפעולה הובילה לאיתור כלי שיט שנמצא בשימוש החשודים, שבאמצעותו הם שבו הלילה בהפלגה מיעד בחו"ל. עם עגינתם בארץ, הם נעצרו על ידי שוטרי ימ"ר לכיש בסיוע יחידות מחוזיות וארציות, בהן המערך האווירי של המשטרה וכוחות צה"ל. הבקריות של פלוגת השליטה בזירת אשדוד השתתפו במאמץ הגילוי והזיהוי המשותף לכוחות זרוע הים והמשטרה, והכווינו את הכוחות לכלי השיט".

עם סיום חקירתם בימ"ר לכיש, החשודים יובאו בפני בית משפט השלום לדיון בהארכת מעצרם. השוטר שנעצר הועבר לחקירת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים