שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המשטרה ניסתה לפרוץ רק לשלושה פלאפונים
נטען בדיון
ל'בחזית' נודע כי בפגישה שערך רה"מ עם שרים ובכירים בעניין פגסוס, נטען כי מתוך 26 השמות שפורסמו בכלכליסט, רק לשלושה מהשמות ניסתה המשטרה לפרוץ
ראש הממשלה נפתלי בנט | צילום: חיים צח/ לע"מ

לאחר הפרסומים בימים האחרונות על כך שהמשטרה מאזינה לאזרחים, כינס ראש הממשלה נפתלי בנט דיון התייעצות בנושא עם שר המשפטים, השר לביטחון הפנים, היועצת המשפטית לממשלה, המשנה ליועמ"ש עו"ד עמית מררי, מזכיר הממשלה וגורמים נוספים.

ל'בחזית' נודע כי בפגישה שערך רה"מ עם שרים ובכירים בעניין פגסוס, נטען כי מתוך 26 השמות שפורסמו בכלכליסט, רק לשלושה מהשמות ניסתה המשטרה לפרוץ, אך רק לאחד מהם הפריצה צלחה. הגורמים שהציגו את הנתונים לרה"מ הדגישו כי כל שלושת המקרים היו תחת צו שופט.

בדיון החלט כי בימים הקרובים תתבצע בדיקה יסודית של הצוות בראשות המשנה ליועמ"ש, עו"ד עמית מררי. בהנחיית היועצת המשפטית לממשלה, אל הצוות יצטרפו גם נציגים משירות הביטחון הכללי (שב"כ) ומהמוסד. לאחר הצגת הממצאים, תתקבל החלטה על המשך הטיפול בנושא.

העיתונאי יקי אדמקר כתב: "רגע, ואם נניח נאמץ לרגע את הגרסה שהוצגה לבנט שפגסוס הופעלה רק על 3 אנשים, זה בסדר? זה פחות חמור? זה לא מצריך חקירה? ואגב, לא באמת מאמין לזה. מאז הפרסום הראשון שינו כבר 3-4 גרסאות".

ח"כ שלמה קרעי מסר: "תחקיר טיוח ראשוני של אלו שאולי היו שותפים לפשע… מה קורה פה?! בנט וסער מנסים לטייח את הסיפור כדי לשמור על אלו שהעלו אותם לשלטון על גלי ההפיכה המשפטית ומאתרגים אותם עד היום. כן ועדה, לא ועדה, לא מאמינים לכם. חקירה פלילית מיד! בליווי צמוד של מבקר המדינה – בודק ניטרלי בלתי מעורב".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. צריך להבעיר את הרחובות עד שתקום ועדת חקירה עצמאית ובלתי תלויה!
    די לדיקטטורה של הנוכל מרעננה והמאותרג ממשרד המשפטים והטיפש החילופי! הם מנסים לטייח ולאתרג את המאתרגים שלהם!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים