שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » המשטרה מנעה את כניסת שגריר ירדן להר הבית
שגריר ירדן בישראל, רסאן אלמשטר-מג'אלי עוכב היום בכניסה למסגד אל אקצא, ועזב את המקום במחאה | המשטרה: השגריר הגיע ללא תיאום מראש
רחבת הכותל | צילום: Framalicious, שאטרסטוק

משטרת ירושלים עיכבה היום (שלישי) את שגריר ירדן בישראל, רסאן אל-מג'אלי, בכניסה להר הבית. השגריר עזב את המקום כאקט של מחאה. לטענת המשטרה, השגריר הגיע למתחם בליווי מנהל הווקף הירדני, ללא תיאום מראש כמקובל. שוטר שהבחין בהם ולא זיהה את השגריר, ביקש הנחיות ואישור ממפקדו וביקש מהם להמתין מספר רגעים.

בהודעת המשטרה נמסר כי "בניגוד לפרסומים שגויים, לא נמנעה כניסתו של השגריר אלא הוא זה שהחליט בשלב מסוים לעזוב את המקום מיוזמתו, בהליך עדכון של השוטר את מפקדו וקבלת הנחיות מתאימות. לו היה ממתין מספר שניות נוספות היה נכנס פנימה לשטח הר הבית".

עוד מבחזית החדשות

בתגובה זומן שגריר ישראל בירדן למשרד החוץ הירדני ושם הועבר לו "מסר מחאה חריף כדי שיעביר אותו לממשלתו. פעולת המשטרה היא התערבות בלתי מקובלת בענייני מסגד אל-אקצא. מי שאחראי על ניהול מסגד אל-אקצא הוא משרד ההקדשים הירדני. הדגשנו בפני השגריר הישראלי כי על ישראל להימנע מכל פעולה שפוגעת במסגד אל-אקצא או לשנות את הסטטוס-קוו במקום".

על פי דיווח של ה-BBC בשבוע שעבר עוכב השר הבריטי לענייני המזרח התיכון על ידי שוטרים, בכניסה להר הבית, אך לאחר זמן קצר הוא הוכנס למתחם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים