שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המשותפת תומכת בהצבעה להחלפת לוין
בנט יסכים?
ששת חברי המפלגה שלחו מכתב ליו"ר הכנסת, בבקשה שיעלה להצבעה את ההצעה להחליפו, בליכוד תקפו בחריפות • בגוש מתנגדי נתניהו לא רוצים להסתמך עליהם
יו"ר יש עתיד, חה״כ יאיר לפיד, יו"ר הרשימה המשותפת, חה"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חה"כ אחמד טיבי | צילום: באדיבות המצלם

סיעת הליכוד פרסמה מכתב שחתום על ידי יו"ר סיעת הרשימה המשותפת אחמד טיבי, בו נכתב כי ששת חברי הסיעה מצטרפים לבקשה לקיים הצבעה על תפקיד יו"ר הכנסת. אם המשותפת תתמוך בהחלפת לוין, יעמוד מספר התומכים במהלך על לפחות 66 ח"כים.

גורם ביש עתיד טען כי "שמענו מהתקשורת על המכתב, הוא לא תואם איתנו". במשותפת גם טוענים שההחלטה לא תואמה עם לפיד ושהם מעוניינים להחליף את לוין במיקי לוי. גורמים בימינה ובתקווה חדשה מסרו כי "החתימות של המשותפת לא קשורות אלינו. נחליף את היו"ר עם השבעת הממשלה".

מהליכוד נמסר כי "הרשימה המשותפת ממהרת להציל את לפיד ובנט ומשלימה את החתימות החסרות להם להדחת יו״ר הכנסת מהימין. מדובר בהוכחה ניצחת לשיתוף פעולה מלא-מלא של הרשימה המשותפת עם ממשלת השמאל של לפיד ובנט. לפיד עצמו סגר אישית עם ראשי המשותפת את שיתוף הפעולה והדיל ביניהם".

"עוד לא עברו 24 שעות מאז שהכריזו ״עלה ידי״ ובנט ולפיד כבר נשענים על המשותפת. הם יעשו זאת בכל יום, בכל הצבעה. גדעון סער, שרן השכל, זאב אלקין, חברי ״תקווה חדשה״ וחברי ״ימינה״ – התחייבתם לא להישען בשום אופן על המשותפת. עימדו בהתחייבות שלכם ותמשכו עכשיו את החתימות שלכם. אם לא תעשו זאת יהיה ברור לכולם שגם אתם סגרתם דיל עם המשותפת כחלק בלתי נפרד מהממשלה שלכם".

ח״כ עאידה תומא-סלימאן: "אנחנו רוצים להיפטר מיריב לוין כיו״ר הכנסת. הפטרות מהאדון נתניהו צריכה להיות הפטרות מהדרך והפוליטיקה שלו, לכן יחד איתו נפטרים גם מכל משרתיו. ויפה שעה אחת קודם".

ח"כ עופר כסיף: "לוין הוא זרוע ביצועית של נתניהו לכל דבר ועניין, בכך הוא חוטא לתפקידו כיו"ר הכנסת. אדם כזה, שקרא להפר פסיקת בג"ץ, מהווה איום מיידי על על עצמאות הכנסת ולכן נפעל להחליפו בדחיפות".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' צייץ בטוויטר: "עכשיו זה כבר לא 'רק' רע"מ. זו גם המשותפת. כולם תומכי טרור אנטי ציוניים שמזדהים עם הגרועים שבאויבינו ושאיתם בנט שקד סער אלקין ושרן השכל כורתים ברית עם השטן נגד המדינה היהודית. חברים, תעצרו רגע אחד לפני התהום".

ח"כ עמיחי שיקלי כתב בטוויטר: "זה הזמן להזכיר לציבור כי לו שופטי בג״ץ היו מכבדים את חוק יסוד הכנסת הקובע כי מפלגה שאינה מכירה במדינת בישראל כיהודית ודמוקרטית פסולה מלכהן בה הייתה נחסכת מאתנו הפארסה של החלפת יו״ר כנסת באצבעות רשימת תומכי הטרור המשותפת או המתנה להקמת ממשלה בחסות מועצת השורא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים