שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » המקצוענים, עד אליכם: שלושה עסקים מעולים עם שירות מהיר עד הבית
מהיר עד הבית
אי אפשר להתכחש לעובדה שמאז פרוץ משבר הקורונה בסוף שנת 2019, משהו שהשתנה באופן משמעותי בתפיסה הצרכנית שלנו הישראלים, ונראה שזה לגמרי חלק ממגמה כלל עולמית
טבעת אירוסין | צילום: FREEPIK

במקום לכתת רגליים, לצאת עם הרכב בפרטי שלנו ולחפש אחר מוצרים ושירותים מסוגים שונים מבלי שנוכל לעשות השוואה אמיתית ולרכוש אותם באופן מושכל, אנחנו מבינים שהיום כמעט כל שירות או מוצר שאנו צריכים הם כאלו שיכולים להגיע אלינו עד הבית. יחד עם זאת באותה נשימה, ברור שעצם זה שעסק מסוים מציע שירותים או מוצרים עד הבית לא אומר שאלו הם בהכרח השירותים והמוצרים הטובים ביותר שנוכל לקבל, וכך בהחלט חשוב להמשיך ולבדוק תמיד את האלטרנטיבות שלנו, כדי לקבל תמורה אמיתית לכסף שלנו וכמובן אם אפשר לחסוך כמה שקלים על הדרך. 

כמו כן, על אף המגמה הברורה הזו, נראה שעדיין ישנם שירותים או מוצרים שונים שאנו בתור צרכנים לא רגילים לקבל בשירות עד הבית. במרבית המקרים, אחרי פעם אחת שנעשה זאת נבין שזוהי הדרך הנוחה ביותר ואם אתם שואלים אותנו זה משהו שלגמרי שווה לנסות. אנחנו רוצים להמליץ כעת על שלושה עסקים מיוחדים בהחלט שמאפשרים לקבל את השירותים שלהם עד הבית ושכנראה אפילו לא חשבתם שזה אפשרי בכלל. 

גלגל יציב – פתרונות נגישות וניידות שמגיעים עד אליכם

כמעט כל אחד מאיתנו מכיר את הצורך הממשי לסייע לאנשים הקרובים לנו, וכשמדובר על בני משפחה בני ובנות הגיל השלישי או לחלופין אנשים קרובים עם מוגבלויות פיזיות שונות, זהו בהחלט צורך משמעותי שיש להתייחס בכובד ראש. אחד הדברים החשובים ביותר להעניק לקרובים שלנו ברגעים הללו זה את האפשרות להתנייד בקלות בעולם וזה משהו שאפשר לעשות כמובן באמצעות קלנועית חדישה וחזקה. 

חברת גלגל יציב היא אחת מהשחקניות הותיקות ביותר בתחום בישראל. היא פועלת מתוך תחושה שליחות אמיתית ונציגיה מבינים את הקושי הממשי של רבים מהלקוחות להגיע ולהתרשם בעצמם ממגוון הפתרונות והמוצרים שהיא מציעה. אם תפנו לגלגל יציב טלפונית, תבינו מהר מאד שהם ישמחו לסייע גם אם אתם רחוקים מאד. כבר בשיחת הטלפון הם יוכלו להציע לכם מגוון מוצרים שונים, יקשיבו ברוב קשב לאתגרים השונים וינסו להתאים לכם את הפתרונות הטובים ביותר לכל בעיה. 

במידה ותרצו להתרשם ולהתנסות מהמוצרים תוכלו להזמין אותם עד אליכם וכמובן שהם גם יוכלו להגיע עם המוצרים השונים אליכם. אגב, תוכלו לבחור מתוך מבחר גדול במיוחד של קלנועיות, החל מקלנועיות יחיד ועד לדגמים זוגיים גדולים עם אפשרויות אחסון מתקדמות. מעבר לכך תוכלו למצוא גם מגוון רחב ביותר של אביזרים משלימים וזוהי דרך נוחה וטובה להחזיר את העצמאות לחייהם של האנשים היקרים ביותר ללבכם. 

דיאמור – חותכים במחירים ושולחים את התכשיטים עד אליכם

מחפשים טבעות אירוסין יוקרתיות? רוצים לקנות תכשיט מפנק לחצי השני שלכם ביום הנישואין? רוצים אולי לפנק את עצמכם בתכשיט חדש? ובכן, דרך חנות התכשיטים דיאמור אתם יכולים לעשות את זה היום בקלות ולקבל את כל המוצרים אליכם עד הבית. פשוט נכנסים לאתר, מתרשמים מהמגוון העצום של תכשיטים שאפשר למצוא שם ומזמינים אותם עד אליכם במשלוח מהיר ומאובטח. 

המשלוח זו כמובן אפשרות נהדרת, אבל זה אפילו לא הדבר הכי שווה בחנות הזאת. מדובר למעשה על עסק שהוקם על ידי שני שותפים. האחד הוא יהלומן ותיק שמייבא את כלל היהלומים ואבני החן ממקומות שונים בחו"ל ודואג לליטוש וטיפול בהם כאן בארץ והשני הוא אחד מהצורפים ומעצבי התכשיטים הכי מעניינים בישראל בשנים האחרונות. מתוך העבודה הישירה שלהם על התכשיטים השונים, הם יכולים להציע אותם במחירים נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים הרגילים שאפשר למצוא על תכשיטים דומים בשוק, וכאן כבר יש לנו פוטנציאל לחיסכון משמעותי ולא מבוטל כלל. 

אגב, אם בא לכם להתרשם מהמוצרים בעצמכם תוכלו לגשת לחנות במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, אבל שווה לדעת שהאתר הוא נוח למדי ואפילו אפשר לעצב שם בעצמכם את התכשיטים שאתם רוצים, כך שזוהי בהחלט אופציה מעולה ואפשר ליהנות כאן מחיסכון משמעותי מכל הכיוונים. 

קרוסלה – מתנות לחגים ואירועים במחירים מצחיקים והכל בשירות עד הבית

אוהבים לארח ולהזמין אליכם את בני המשפחה והחברים הקרובים בהזדמנויות שונות? ובכן, זה לא ממש משנה אם מדובר על אירוע משפחתי, על חג מיוחד או על סתם מפגש בלי סיבה מיוחדת, הכי כיף זה להפתיע ולרגש עם רעיונות שונים ומיוחדים. כמו מה למשל? ובכן, מתנות קטנות, אישיות וממותגות שתעניקו לאורחים שלכם בהחלט יהפכו כל אירוע לחגיגה אמיתית ודרך אתר קרוסלה תוכלו לעשות את זה ממש בקלות, במחירים נוחים ועם משלוח של כל המוצרים אליכם עד הבית. 

כך למשל, אם החלטתם לארגן מסיבת תחפושות לכבוד פורים, תוכלו לבחור מתוך מגוון גדול במיוחד של מתנות לחג פורים, הנה כמה דוגמאות על קצה המזלג:

  • מארז אוזני המן מדליק. 
  • מזוודת תחפושות עם מסיכות מיוחדות ושלל אקססוריז. 
  • משלוח מנות עם כובע ליצן, מטבעות עסף וכיתוב אישי ועוד.

הדבר המעניין במיוחד הוא שניתן למתג כל אחת מהמתנות ולהפוך אותה להכי אישית שיש. אם אתם שואלים אותנו הדבר הכי מגניב זה לכתוב את השם של כל אחד מהאורחים וזה הופך את זה להכי מיוחד שיש. שימו לב שניתן לתאם עם יפית בעלת האתר ולהגיע לראות ולבחור את המוצרים באופן פרונטלי, אבל גם כאן מדובר בלי ספק על אתר נוח ונגיש במיוחד ואתם יכולים לעצב בקלות מה שאתם רוצים ולהזמין הכל בקלות ובמהירות עד אליכם. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים