שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המפכ"ל על יחסיו עם בן גביר: "אם אני אגיד שזה פשוט, אז לא"
בריאיון חשף המפכ"ל כי שקל להתפטר אחרי ניסיון ההדחה הכושל של ניצב עמי אשד | לדביו "הבנתי שעשיתי משהו שזה לא אני"
השר איתמר בן גביר והמפכ"ל קובי שבתאי | צילום: יחיאל גורפיין, איחוד הצלה

המפכ"ל קובי שבתאי התראיין היום (רביעי) ל-N12 והתייחס בין היתר ליחסים עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. לדבריו יש ביניהם משבר אמון. שבתאי התייחס גם לעובדה שהשר מקליט אותו בדיונים סגורים ומפיץ את ההקלטות בתקשורת: "אם אני אגיד שזה פשוט – אז לא".

בריאיון סיפר המפכ"ל על ילדותו בשכונת מצוקה באשקלון, העיטור שקיבל לאחר שנפצע מירי במהלך חילוץ אזרח במעבר ארז וגם על ההדחה הכואבת מהימ"מ עוד בתחילת דרכו במשטרה. בהתייחסותו ליחסים עם השר בן גביר הוא חשף בפעם הראשונה את הקושי להתנהל מול השר, שהקליט אותו בדיונים סגורים והדליף לתקשורת.

עוד מבחזית החדשות

שבתאי גם חשף כי שקל להתפטר אחרי ניסיון ההדחה הכושל של ניצב עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב. "היה שלב שחשבתי שחרגתי מהגבולות שגדלתי עליהם, לא סתם עמדתי מול כל עם ישראל והתנצלתי", אמר. "הבנתי שעשיתי משהו שזה לא אני וזה לקח אותי למקום של חושבים אם אני נשאר בתפקיד או לא, בגלל האירוע הספציפי הזה".

על ההקלטות שהדליף השר בן גביר אמר שבתאי כי זה לא קל להתנהל באופן כזה. "יש פה משבר אמון מסוים", הבהיר. "זה היה מתסכל. אני אמרתי מה שיש לי בפנים, אני לא נוהג לשמור בפנים". לגבי השאלה האם ירצה להמשיך לשנה נוספת בתפקיד הוא השיב "אני לא יודע אם השר ייתן לי, זאת החלטה שלו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זה פשוט לא יאמן, איך שוב הם מובילים את הציבור שולל אחר כל תכנות המוחות שהם עושים בתקשורת, השר בן גביר הוא מייצג את היהדות פחות או יותר, אך הרבה פחות יותר זהו המפכ"ל קובי שבתאי שמייצג את אוייבי השם!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים