שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המפכ"ל בתדרוך לניצבים: "אוסר עליכם לעבוד מול השר, אתם עובדים רק מולי"
בכירים במשטרה טענו לאחרונה כי השר בן גביר מעביר הנחיות לניצבים מאחורי גבו של המפכ"ל | שבתאי על ההפגנות: "אני לא רוצה לראות דם"
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

המפכ"ל קובי שבתאי אסר היום (שני) על הניצבים במשטרת ישראל, לעבוד מול השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. השיחה התקיימה במהלך ישיבת סגל הפיקוד הבכיר במחוז הדרומי. בסביבתו של השר בן גביר הגיבו: "לא מתרגשים. המפכ"ל בלחץ גדול של היועמ"שית ומפגיני השמאל שמררים את חיי רעייתו".

בכירים במשטרה טענו לאחרונה כי השר בן גביר נוהג להנחות ניצבים לעיתים מאחורי גבו של המפכ"ל. לכן הדגיש שבתאי לניצבים "רק אני עובד מול השר. רק אני הוא הזרוע המקשרת אל השר. אתם עובדים רק מולי".

עוד מבחזית החדשות

עוד הבהיר שבתאי הדגיש בישיבה, את חשיבות השמירה על זכות המחאה ומנגד הצורך לנהוג בשוויוניות בהפגנות של מגזרים שונים. "אני לא רוצה לראות דם", אמר לניצבים "לא רוצה עימותים ולא סיטואציות שנגמרות לא טוב".

מלשכת המפכ"ל נמסר בתגובה כי: "יש מדיניות שר ואנחנו מיישמים אותה תוך הפעלת שיקול דעת בשטח. הקו המנחה אותנו הוא החוק ושמירה על ביטחונם של כל אזרחי ישראל. למשטרת ישראל יש מפכ"ל אחד, וההנחיות ברורות לכולם גם באחריות ובהתנהלות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים