שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » "המלצתי לבני משפחתי מעל גיל 12 להתחסן"
העסקן הרפואי
מנכ״ל משרד הבריאות המיועד, פרופ׳ נחמן אש, ויו"ר האגוד לרפואת הילדים פרופ׳ צחי גרוסמן, נפגשו עם הרב אלימלך פירר, בנושא עידוד החיסונים בקרב בני הנוער
אלימלך פירר | צילום: קובי גדעון, לע"מ

מנכ״ל משרד הבריאות המיועד, פרופ׳ נחמן אש, ויו"ר האגוד לרפואת הילדים פרופ׳ צחי גרוסמן, נפגשו הבוקר עם חתן פרס ישראל הרב אלימלך פירר, בנושא עידוד החיסונים בקרב בני הנוער בישראל.

הרב פירר סיפר שהמליץ לבני משפחתו ולנכדיו להתחסן נגד קורונה, שכן רבה התועלת מהחיסון. הרב פירר ציין בפגישה את המלצת ה-FDA האמריקאי בעד החיסון לבני הנוער מגילאי 12 (זאת לאחר מעקב של מעל 3 מיליון מתחסנים מקרב בני הנוער בארצות הברית).

כזכור, לפני מספר ימים, פרופ' בליצר התקבל בבית הגר"ח קנייבסקי יחד עם ד"ר איתי פסח מנהל בית החולים לילדים בשיבא, והציג לפני הגר"ח את חוות הדעת של גדולי הרופאים וכן את הנתונים על יעילות ובטיחות החיסונים גם לבני 12 ומעלה.

פרופ' בליצר הרחיב על יכולות ההדבקה המוגברות של זן דלתא שמהווה את גורם ההתפשטות של ההתפרצות הנוכחית ואמר כי "זן דלתא (הזן ההודי) מדבק יותר מזנים קודמים וכדי למנוע תחלואה מיותרת, צריך להקטין את ההתפשטות שלו בקבוצות שיכולות להתחסן".

בפגישה שנערכה בהמשך לפרסום כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ומרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין עודדו תלמידים תלמידות מגיל 12 ומעלה להתחסן, הציג פרופ' בליצר את הנתונים שנאספו בארצות הברית לאחר חיסונם של למעלה מ-2 מיליון ילדים מגיל 12-15, אשר הדגים את השיעור המדויק של תופעות הלוואי ואת העובדה שהן קלות, ומתוך האיזון בינן לבין סיכוני המחלה הכבדים הרבה יותר המליצו לחסן את בני גילאים אלה ללא סייג. נתונים שנאספו בישראל ובכללית הגיעו למסקנות דומות.

הגר"ח האזין לדבריו של פרופ' בליצר ולאחר שהתעניין שוב כי התקבלו הנתונים ותוצאות המחקרים בנוגע לאיזון בין בטיחות ויעילות החיסון וסיכוני המחלה, אמר כי על כל אחד ואחת מגיל 12 ומעלה ללכת ולהתחסן. הגר"ח בירך את המתחסנים הצעירים בבריאות איתנה ואת עובדי מערכת הבריאות בברכת הצלחה.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. באמת כולנו יכולים לבדוק בעצמנו . כי כולנו מתמצאים ברפואה וקוראים אנגלית ברמה גבוהה , אולי גם תחקור כל תרופה שהכנסת לפה אם היא בסדר , ותחקור מנהלי מפעלים למזון שאתה אוכל אם יש באמת את החומרים שכתוב על האריזה ?

  2. הרב פירר, אם הוא ממליץ, זו בעיה. איך פירר משכנע להתחסן. ילדים ונערים, לא לחסן בניסוי. למה לרדוף לחסן ילדים ונערים יהודים. כדאי שכל אדם יברר עם עצמו ויחקור על החיסונים. אל תאמינו לרשויות, כדאי שכל אדם יבדוק בעצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים