שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » המלחמה בפשע עולה מדרגה: בן גביר; "אבקש מרה"מ להפעיל את השב"כ בלוחמה במשפחות הפשע"
השר לביטחון לאומי דורש מרה"מ לממש את ההסכם הקואליציוני עם מפלגתו, לפיהם כוחות ביטחון נוספים ייקחו חלק במאבק | בן גביר: "אין מנוס מלהפעיל גם את השב"כ"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בסיור בדרום | צילום: עוצמה יהודית

המלחמה במשפחות הפשע: הבוקר (שישי), השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר, כי הוא דורש מרה"מ בנימין נתניהו להכניס את השב"כ למאבק בארגוני הפשע ברחבי הארץ. השר לשעבר עמר בר-לב ומפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי התנגדו להתערבות הזו של שב"כ במאבק בארגוני פשיעה.

לדברי השר בן גביר "הבוקר אבקש מראש הממשלה ליישם תוך פרק זמן קצר את הוראות סעיף ההסכם הקואליציוני בין עוצמה יהודית לליכוד, המאפשרות להפעיל את השב"כ בלוחמה במשפחות הפשע", כזכור, זו הייתה אחת מהבטחות השר בן גביר לפני הבחירות.

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר השר כי "אחרי בחינה של עבודת המשטרה והערכה עמוקה מאוד למפכ"ל ולשוטרים המוסרים נפש, יש להכניס גם את השב"כ לפעולה בצורה אינטנסיבית. חשוב לציין שהדבר ייעשה לצד פעילות המשטרה ואני שולח מכאן ברכת הצלחה לכל החוקרים והיחידות המיוחדות שפועלות בנושא והביאו למעצרים חשובים ורק השבוע סיכלו אירוע של רצח".

לדעת השר בן גביר "אין מנוס מלהפעיל גם את שירות הביטחון הכללי, בתופעה שהופכת להיות מכת מדינה, וביכולתו של השב"כ להביא עוד מודיעין איכותי ולהשתמש בסמכויות חקירה מיוחדות שלא ניתנות למשטרה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. איתמר כוונתך בריאה
    אבל לא פותחים 100 חזיתות בו זמנית במיוחד עם התקציבים הקיימים
    תסיים עם הנגב מברך אותך על פועלך אבל זה לא ישים לטפל בהכל בו זמנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים