שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » המלחמה באוקראינה: לפחות חמישה הרוגים ממתקפת טילים רוסית על בניין מגורים
לפחות חמישה הרוגים ועשרות פצועים ממתקפת טילים היום על בניין מגורים בעיר דוניפרו שבאוקראינה | זלנסקי: "חייבים לעצור את הרוע". עבודות החילוץ ימשכו לאורך הלילה
בתים הרוסים בעלטה | צילום: שאטרסטוק

לפחות חמישה בני אדם נהרגו ו-27 נפצעו, מתוכם שישה ילדים, בהתקפת טילים רוסית על בניין מגורים בעיר דנייפרו שבאוקראינה. על פי דיווחי הרשויות במקום לכודים רבים והם מחולצים באמצעות מנופים. עד כה חולצו 15 לכודים. קיריל טימושנקו, סגן ראש לשכת הנשיא, עדכן כי הלכודים מכוונים את המחלצים באמצעות הפנסים של הטלפונים הניידים. ראש עיריית דנייפרו, בוריס פילטוב, מסר כי עבודות החילוך יימשכו כל הלילה.

משרד האנרגיה באוקראינה הודיע, שבעקבות מתקפת הטילים, אספקת החשמל נותקה בכל רחבי המדינה ומרבית האזרחים שרויים בעלטה. נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, אמר בתגובה "העולם חייב לעצור את הרוע. פינוי הפסולת בדונייפרו נמשך. אנחנו נלחמים למען כל אדם וכל חיים. נמצא את כל מי שמעורב בטרור, כולם יישאו באחריות המרבית".

עוד מבחזית החדשות

הבוקר נשמעו פיצוצים ואזעקות בקייב ובערים נוספות. כתוצאה מהתקיפה נפגעו לפחות 18 בתים בעיר קייב ומערכת החשמל נותקה. באוקראינה דיווחו כי כ-17 מפציצים רוסיים הוזנקו לאוויר וההערכה כי שיגור הטילים ימשך ואף יתעצם.

גורמים באוקראינה, כולל הנשיא זלנסקי ממשיכים להתעקש גם היום, כי הרוסים עדיין לא השלימו את כיבוש העיר סולדאר במחוז דונייצק.

מנהיג קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין, מקורבו של פוטין, טוען שאנשיו והאסירים שגייס מתוך בתי הכלא ברוסיה, הם אלו שהביאו לניצחון בעיר סולדאר ובארה"ב מעריכים, כי עתה יבקש פריגוז'ין שליטה כלכלית על תעשיות המלח בעיר. ברקע ההערכה הזו, מדווחים ברוסיה כי פריגוז'ין הגיע הלילה לסנט פטרסבורג כדי לפגוש את הנשיא פוטין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים