שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » המיליארדר על הצוללת הנעדרת: טייס וצוללן המחזיק בשלושה שיאי גינס
התקשורת הבריטית מדווחת כי המיליארד איימיש הרדינג, הוא אחד מחמשת הנוסעים בצוללת המסחרית שנעלמה בדרכה לצפות בהריסות הטיטאניק
תגיות: ,
צוללת מהסוג שמגיע לשרידי הטיטאניק | צילום: חברת Bluefish

על פי דיווח בגארדיאן, המיליארדר וההרפתקן הבריטי איימיש הרדינג הוא אחד מן הנוסעים שנמצאים על סיפונה של הצוללת שנעלמה אמש (שני) בדרכה לצפייה בהריסות הטיטאניק. הצוללת המסחרית, שעל סיפונה היו חמישה תיירים, נעלמה כשברשותה חמצן ל-96 שעות בלבד, והחיפושים אחריה מתנהלים במירוץ נגד השעון.

הרדינג , בן 58, נשוי ואב לשניים, הוא טייס ויו"ר חברת המטוסים הפרטיים Action Aviation. נוסף על רישיון הטייס שלו, הרדינג הוא גם צונח חופשי, ועבד בעבר עם חברת התיירות VIP White Desert שמציעה שירותי תיירות לאנטרקטיקה. בשנה שעברה, המריא הרדינג לחלל עם חברת Blue Origin בבעלותו של ג'ף בזוס.

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, מחזיק הרדינג ב-3 שיאי גינס. בשנת 2019, הוא ביצע את ההקפה המהירה ביותר של כדור הארץ דרך שני הקטבים. כחלק מצוות של 8 אסטרונאוטים וטייסים, הוביל הרדינג את המשימה לציון יובל לנחיתה על הירח, הישג אליו הגיע ב-46 שעות, 40 דקות ו-22 שניות. בהרפתקה נוספת, הרדינג צלל, לצד ויקטור וסקובו, לנקודה הנמוכה ביותר באוקיינוסים בעולם, הנקודה העמוקה ביותר של שקע מריאנה, תהום צ'לנג'ר, בעומק של כ-36,000 רגל.

בסוף השבוע כתב הרדינג ברשתות החברתיות כי הוא "גאה סוף סוף להכריז" שהוא יהיה על סיפון המשימה להריסות הטיטאניק, עוד הוסיף הרדינג כי בשל "החורף הגרוע ביותר בניופאונדלנד מזה 40 שנה, משימה זו צפויה להיות המשימה המאוישת הראשונה והיחידה לטיטאניק בשנת 2023". והוסיף כי: "חלון מזג אוויר נפתח זה עתה ואנחנו הולכים לנסות צלילה מחר".

צוותי חיפוש והצלה מחפשים אחר צוללת התיירים במרוץ נגד הזמן. לדברי משמר החופים האמריקני: "צוללת קטנה עם 5 אנשים על סיפונה" נעלמה בסביבת הריסות הטיטאניק ולכלי השיט נותרו רק כ-96 שעות לשרוד במעמקי הים, אך לא ברור אם הצוללת נותרה מתחת למים או עלתה מעל לפני הים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים