שיתוף
תגובות
חדשות » המחבל שביצע את הפיגוע בשועפאט: ירה לעבר מאבטחים במעלה אדומים – וחוסל
נסגר המעגל
יותר מעשרה ימים חלפו מאז רצח המחבל עודאי תמימי, את נועה לזר ז"ל במחסום שועפט, והערב הוא שוב פתח באש לעבר מאבטח בכניסה למעלה אדומים ופצע אותו קל בידו
המחבל עודאי תמימי בתיעוד מהפיגוע

שבוע וחצי חלפו מאז רצח המחבל עודאי תמימי, את החיילת נועה לזר ופצע מאבטח נוסף בכניסה למחנה הפליטים שועפאט, והערב (רביעי) הגיע המחבל שוב לכניסה לעיר וניסה לירות במאבטחים שעמדו בשער. מהירי נפצע באורח קל בידו מאבטח היישוב בן 24, והמחבל נורה וחוסל במקום. 

תמימי הגיע לשער הישוב ופתח באש לעבר המאבטחים, תוך שהוא יורה לעברם שלוש  יריות שגרמו לפציעתו של אחד המאבטחים באורח קל בידו. המאבטחים פעלו בקור רוח והגיבו בירי לעבר המחבל ונטרלו אותו במהירות.

במד"א מסרו כי בשעה 20:08 התקבל דיווח על גבר בשנות ה-20 לחייו שנפצע מירי בדרך הר הבית סמוך לכיכר הכניסה למעלה אדומים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו לפצוע טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם במצב קל ובהכרה מלאה.

ראש הממשלה יאיר לפיד בירך על חיסול המחבל ואמר שהוא "מברך את כוחות הביטחון צה"ל, שב"כ, משטרה ומג"ב על חיסולו של המחבל עודאי תמימי בעת ניסיון לפיגוע נוסף לאחר הפיגוע במחסום שועפאט, שבו נהרגה סמלת נועה לזר ז"ל. לא ננוח ולא נשקוט עד אשר נשים ידינו על כל מחבל שפוגע באזרחי ישראל וחיילי צה"ל. נפעל ביד קשה וללא היסוס נגד הטרור. אני שולח מכאן איחולי החלמה מהירה למאבטח".

לפני כשבוע וחצי רצח עודאי תמימי את החיילת נועה לזר ז"ל במחסום שועפאט. תמימי ירד  מרכב שהסיע אותו למקום, פתח בירי מטווח אפס ונמלט רגלית לעבר מחנה הפליטים הסמוך. עד לרגע זה לא ברור האם זה היה פיגוע מתוכנן לשעה שבה מתחלפות המשמרות במחסום, או שזו הייתה החלטה רגעית וספונטנית של המחבל. מאז הפיגוע נערך מצוד אחר המחבל אך הוא לא נתפס. כמאור הערב הגיע המחבל שוב לשער הכניסה למעלה אדומים, ביצע פיגוע ירי וחוסל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים