שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » המחבל מתל אביב: שב"ח בן 23 מנעלין
המחבל שפתח באש ברחוב דיזנגוף הוא מועתז חוואג'ה, בן 23 מנעלין. בצבא בודקים איך הוא עבר את הגדר | סגנו של אבו מאזן: "דם דורש דם"
תיעוד: רגעי הירי בתל אביב | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

המחבל שפתח באש בדיזנגוף וחוסל הוא מועתז חוואג'ה, בן 23 מנעלין, המזוהה עם חמאס. בעבר נשלח פעמיים לכלא הישראלי, ולא היה לו היתר עבודה בישראל. בצבא בודקים כיצד, מתי ואיך הוא עבר את הגדר. הפיגוע אירע חצי יממה לאחר חיסול שלושת המחבלים בג'בע שליד ג'נין. הערב, לאחר הפיגוע, נערכו בשכם ובג'נין תהלוכות שבהם קראו הפלסטינים: "יא שהיד, תנוח, אנחנו ממשיכים בהתנגדות". בשכם חילקו ממתקים.

בכיר הג'יהאד האיסלאמי, דאוד שיהאב, אמר בתגובה כי "ביצוע זה מעיד על כישלון מדיניות הכיבוש ומערכת הביטחון שלו, ומצביע על מודעות העם הפלסטיני ואמונתו בדרך ההתנגדות עד השחרור". סגנו של אבו מאזן מאשים במפורש כי ישראל היא האחראית לפיגוע ברחוב דיזנגוף. "דם דורש דם, והכיבוש העמיק את דם עמנו.

עוד מבחזית החדשות

דובר חמאס עבד אל-לטיף אל-קאנוע אמר כי "פיגוע הירי ברחוב דיזנגוף במרכז תל אביב הוא תגובה ראשונית לפשעי הכיבוש הציוני, האחרון שבהם היה חיסול שלושה צעירים בג'בע". לטענתו, "גיבורי ההתנגדות בגדה המערבית ימשיכו להפציץ בפיגועים איכותיים ובפעולות הרואיות".

שלשום חיסלו כוחות הביטחון את המחבל עבד אל-פתח חרושה, איש חמאס משכם שביצע את פיגוע הירי בחווארה בשבוע שעבר, שבו נרצחו הלל ויגל יניב. בפעולת צה"ל במחנה הפליטים נהרגו עוד שישה מחבלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים