שיתוף
תגובות
חדשות » המועמד החרדי יוסי קקון הכריז רשמית על ריצה לראשות עיריית צפת: "אעשה עבור כולם"
בחירות מוניציפליות
המועמד החרדי יוסי קקון זוכה לתמיכה נרחבת מצד קהילות ומפלגות שונות בעיר שרואים בו את המועמד המוביל והמבטיח לשגשוגה ופיתוחה של העיר צפת
המועמד לראשות עיריית צפת, יוסי קקון | צילום: יוני צור

לאחר שמילא שורה של תפקידים בין היתר בתחום המוניציפלי, יוסי קקון הכריז היום (שני) על התמדדותו לראשות עיריית צפת. קקון מביא איתו ניסיון רב, בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל המועצה המקומית רכסים. תחת ניהולו נחתם הסכם הגג שיהפוך את רכסים לעיר.

לפני תפקידו במועצה המקומית רכסים, שימש קקון כסמנכ"ל מוסדות 'מגדל אור' והיה אחראי על הפיתוח והקשר מול הרשויות. תפקיד שבו הגיע להשגים מרשימים, הוא נודע כאיש של עשייה וחדור מטרה.

קקון התגורר בעבר בצפת ובה נולדו שני ילדים מתוך ארבעת ילדיו. בשנת 2008, זכה קקון באות 'יקיר העיר צפת' על פעילותו למען הנוער בעיר. לדבריו, "את ביתנו הראשון קבענו מוריה רעייתי ואני בעיר צפת. אני שמח לשוב אליה עם המון ניסיון בתחום המוניציפלי", והוא הוסיף, כי "בכוונתי לרתום את הניסיון שלי למען העשייה עבור תושבי צפת. צפת זקוקה למישהו שיעשה עבור כלל התושבים בנחישות ובמקצועיות. אני מאמין שהניסיון שצברתי יסייע להגשים את המשימה".

עוד מבחזית החדשות

קקון שירת בצה"ל והינו בעל תואר ראשון A.B בחינוך וחברה, ותואר שני M. A במנהל עסקים וניהול מערכות חינוך – בקריה האקדמית אונו.

בקמפיין הבחירות שלו מציג קקון את החזון שלו לעתיד העיר צפת. חזון של עשייה עבור כל הקהלים בעיר. חזון של פיתוח העיר והשבתה למעמד של עיר מפתח בצפון, בתחומי החינוך התעסוקה, הדיור, התיירות, הבריאות ועוד.

קקון זוכה לתמיכה רחבה מצד קהילות ומפלגות שונות בעיר שרואים בו המועמד המוביל והמבטיח לשגשוגה ופיתוחה של העיר.

במשך כהונתו בשלל תפקידים בכירים בחברה, חרט על דגלו את העשייה הברוכה לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, בחריצות, במאור פנים ובאהבת ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים