שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » המבצע המבריק של הדרן: שואבים את האבק מהמסך ומקבלים שואב אבק ליגה בחצי מחיר
אין כמו ימי ערב פסח בשביל לחשוב על מה באמת טוב לחיים ואת מה זורקים ודי. בימים אלו כשאנו רוכנים אל הארונות וחדרי הבית ומנקים שלב אחרי שלב כשילדינו סביבנו
תגיות:
הדרן | צילום: יח״צ

אנשים רבים מגיעים למסקנא שגם בשביל דור ההווה וגם בשביל דור העתיד, אין כמו לעבור להדרן וליהנות מכל מה שצריך, בלי לוותר על איכות חיים אמיתית.

הפיתוח הטכנולוגי של הדרן שלא מפסיק לרגע להתחדש ולהתעדכן, הוא למעשה בשורת המאה של עולם הדיגיטל החרדי ושל כל מי שאוהב את החיים בעצמם. אלפי מכתבי התודה שהתקבלו בהדרן רק בשנה האחרונה (!) מאנשים ונשים שמספרים את הסיפור שמאחורי הקלעים, על הטלפון ששינה את חייהם מהקצה אל הקצה והפך אותם מתלויי מסך לשולטי מסך ברמה הכי ברורה של זה, בנוסף לרבים שפתאום גילו את החיים שמעבר למסך ושיפרו זוגיות וחינוך ילדים, רק מספרים את קצה המזלג של המהפכה החכמה שמובילה בעוז חברת הדרן, חלוצת הטכנולוגיה החכמה לחיים טובים ומאושרים.

כעת בפרוס ימי הפסח יצאה החברה במבצע מיוחד בזכות שת"פ בין הדרן ענקית הסלולר המוגן לחברת האלקטרוניקה הגדולה ח.י. שיווק, כשבמסגרת המבצע כל מי שיעשה את ההחלטה הנקיה והנבונה לחיים וירכוש מכשיר מנבחרת סמסונג בהגנת הדרן (ללא התחייבות!) יקבל זכות לרכישת שואב אבק מתקדם הייסנס, שפשוט עושה לכם סדר וניקיון בבית. השואב המשוכלל מצויד בחיישנים מיוחדים והוא בעל גישה בלעדית לכל פינות הבית.

פנו עכשיו למוקד הדרן להתאמת המכשיר הבא שלכם, לחגים טובים ולשלום! 3230*

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים