שיתוף
תגובות
חדשות » הלם במודיעין עילית: הרב בנימין פרגא ז"ל נפטר בנחל לאחר שהתייבש
אסון בין הזמנים
הרב בנימין הלוי פרגא ז"ל מחנך ומפקח בתלמוד תורה "מדרש מאיר" במודיעין עילית נפטר הלילה לאחר שהתייבש במשך שעות בנחל ייטב | היה בן 44 בפטירתו
הרב בנימין פרגא ז"ל | צילום: באדיבות המצלם

הלם בקרית ספר עם פטירתו בדמי ימיו של הרב בנימין פרגא ז"ל, ששימש כמחנך ומפקח בתלמוד תורה "מדרש מאיר" בעיר מצא את מותו בנחל לאחר שהתייבש. הלוויתו תתקיים היום (רביעי) בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות. הותיר אחריו יתומים בביתו. אחיו נפטר לפני 23 שנה בנחל היהודיה.

במשך הלילה נערכו חיפושים אחרי הרב פרגא ז"ל שנעדר מאז אתמול בשעות הערב בנחל ייטב, אך למרבה הצער הוא אותר ללא רוח חיים. המנוח טייל עם שני ילדיו ואביו הרב ירוחם פרגא יבלחט"א, כאשר בשלב מסוים הם נעלמו אחד מהשני. הקשר עמם נותק, ולאחר חיפושים רבים, נמצא הסבא ושני הילדים כשהם תשושים ומיובשים במצב קל.

עוד מבחזית החדשות

הרב בנימין פרגא ז"ל נולד בירושלים לאביו הרב ירוחם פרגא שיבלחט"א. את משנת תלמודו קנה בישיבת כנסת הגדולה" במודיעין עילית תחת הנהגתו של מורו ורבו הגאון רבי הלל זקס זצ"ל שהיה לתלמידו חביבו. בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו שתחי' בתו של הרב שאול שאץ שיבלחט"א, ויחד עם רעייתו בנה את ביתו בקהילת הישיבה ושימש כמחנך ומפקח בתלמוד תורה "מדרש מאיר" שעל ידי קהילת כנסת הגדולה.

בעיר מודיעין עילית, עיר מגוריו ובתלמוד תורה, קיבלו בהלם ובכאב את ההודעה על פטירתו הפתאומית באופן טרגי. מכריו מספרים על אדם יקר ואהוב, רודף אמת, מחנך שהיה אהוב על כולם ומסר את נפשו למען תלמידיו.

עוד מבחזית החדשות

מדובר בטרגדיה שלישית במשפחת פרגא שכן לפני 23 שנה בדיוק מצא את מותו אחיו, משה פרגא ז"ל בנחל היהודיה. בנוסף שיכל הסב נכד שטבע בבריכה במיצד וכעת האסון של הרב בנימין ז"ל.

הרב פרגא ז"ל הותיר אחריו את רעייתו שתחי' לבית משפחת שץ ועשרה ילדים שמתוכם יתומים בביתו. מסע הלוויה היום בשעה 13:30 בצהריים מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות בגבעת שאול שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים