שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הלך לעולמו בעל מחבר ספר "תפילה למשה"
מחשובי חסידי ביאלא
ר' משה קרויזר זצ"ל היה חתנו של הרה"צ רבי חיים יהודה יעקובזון זצ"ל מחבר סדרת הספרים "למשמעות". וכל חייו ישב והגה בתורה בהיותו תלמיד חכם עצום
הרב קרויזר בטיש בביאלא | צילום: באדיבות המצלם

בירושלים הלך לעולמו הגאון רבי משה קרויזר זצ"ל בעל מחבר הספרים 'תפלה למשה' מזקני וחשובי חסידי ביאלא ב"ש, והוא בן 77 בפטירתו. הבוקר הוא לא חש בטוב, ונפטר בביתו ברחוב רבינו גרשום בירושלים.

המנוח זצ"ל נולד בי"א אייר תש"ד בירושלים לאביו הגאון רבי יעקב זונדל קרויזר זצ"ל שהיה אחראי ומומחה בדיני עירובין וחיבר את הספרים 'תפארת יעקב' על מסכת עירובין, וכיהן כרב אחראי על העירוב בירושלים והיה מסתופף רבות אצל הרבי בעל ה'חלקת יהושע' מביאלא זיע"א.

היה חתנו של הרה"צ רבי חיים יהודה יעקובזון זצ"ל מחבר סדרת הספרים "למשמעות". וכל חייו ישב והגה בתורה בהיותו תלמיד חכם עצום. ר' משה התאלמן לפני מספר שנים. 

אחרי אביו רבי משה זצ"ל המשיך לדבוק בנו בבעל ה'להבת דוד' מביאלא זיע"א, ולאחמ"כ דבק ביתר שאת בצל בנו האדמו"ר מביאלא בית שמש שליט"א אשר היה מחשובי החסידים שעסקו בהכתרת כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, וגם זכה להקריא את מגלת ההכתרה כ"ה אלול תשנ"ח, – י'א חודש לאחר הסתלקות אדמו"ר הרה"ק בעל ה'להבת דוד' מביאלא זצקולה"ה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים