שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הכרת הטוב: דודי אמסלם הדהים בריאיון "עליו אני לא מדבר"
ראוי להערכה
השר דוד אמסלם אמר בסוף ראיון ב"ערוץ 14" שבו התבקש להתייחס לקריאתו של אהוד אולמרט למנהיגי העולם להחרים את נתניהו, טען שעליו הוא לא מדבר משום הכרת הטוב
השר דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

השר המקשר בין הממשלה לכנסת דוד אמסלם העניק אתמול (שני) ראיון לוחמני במהדורה המרכזית ב"ערוץ 14" ותקף אישים פוליטיים שונים בסגנונו הישיר והבוטה. בסיום הריאיון שעסק ברפורמה המשפטית, הוצג לו קטע של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שבו המציע לאמריקאים לשקול מחדש את מערכת היחסים עם ישראל וגם הציע למנהיגי העולם שלא להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

המראיינים ביקשו את תגובתו של אמסלם לדברים הבוטים של אולמרט, אך התשובה של אמסלם הדהימה אותם. אמסלם הודיע להם שעל אהוד אולמרט הוא לא מדבר מילה בשל הכרת הטוב כלפיו.

עוד מבחזית החדשות

לדברי אמסלם "אני גזרתי על עצמי. אהוד אולמרט היה בוס שלי עשר שנים ויש לי הכרת הטוב ואני לא מדבר עליו אף פעם בשום נושא. מעולם לא תשמע אותי מתבטא עליו. אני ברמה האישית דרך אגב בלי קשר לדעות שלו, אני אוהב אותו". הסביר אמסלם.

כזכור, בראיון שהעניק אולמרט לערוץ דמוקרט TV ביום ראשון השבוע, הוא קרא לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן להחרים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולבצע הערכה מחודשת של היחסים עם ישראל "על כל מה שמשתמע מן העניין הזה".

לדברי אולמרט, "מי שאוהב את מדינת ישראל חייב להיות נגד ממשלת ישראל צריך להיות ברור פה". אולמרט סיפר כי היו לו יחסים טובים עם ביידן לאורך השנים. "אין סנאטור בהיסטוריה המודרנית של ארה"ב שיש לו רקורד של הצבעות בעד ישראל כמו הנשיא ביידן".

אולמרט נימק את קריאתו החריגה לממשל ביידן, "כדי שיהיה ברור לחבורת השבאב האלימה שתומכת בנתניהו, מה המחיר שמדינת ישראל והם ישלמו בהמשך התמיכה במהפכה המשטרית הזאת".

לדאבונו של אולמרט, למחרת קיים ביידן שיחה עם נתניהו על שלל נושאים שעל הפרק וסיכמו להיפגש בקרוב על אדמת ארצות הברית.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. רק ביבי לוקח אחד שמבזה את המליאה, מדבר כמו ערס, לא מבין את תפקידו (שר הסייבר), תחתית הזבל.

  2. האמת לא מבין את דודי מה הקשר בעניין הזה שהוא היה המפקד שלו, הרי הבנאדם קורא לעולם להתנתק מישראל וקורא להמרדה שהמילים פשוטות זה קריאה לאיסור המדינה כאומר "תמות נפשי עם פלישתים" אז בגלל שהיה המפקד שלך לא לצאת נגד האמירות המשוגעת שלו??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים