שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הכי בבית בעולם? טייס אל על שעורר סערה ביום השואה לא משובץ לטיסות
ביום השואה כרז הטייס לפני ההמראה לניו יורק כי "דברים כמו השואה יכולים לקרות פוטנציאלית בדיקטטורות, אנחנו נלחמים שישראל תישאר דמוקרטיה"
מטוס אל על | צילום: דוברות אל על

דורון גינזבורג, טייס אל על שהתבטא בטיסת אל על לניו יורק נגד הרפורמה המשפטית, לא משובץ לטיסות מאז שחזר לארץ מאותה טיסה. נגד הטייס לא ננקטו הליכים רשמיים ועניינו עדיין נמצא בבירור בהנהלת החברה, שצריכה לקבוע בעניינו.

כזכור, לפני כשבועיים וחצי, ביום השואה, עורר גינזבורג סערה כאשר כרז לפני ההמראה בטיסה לניו יורק כי "דברים כמו יום השואה יכולים לקרות פוטנציאלית בדיקטטורות, ואנחנו נלחמים שישראל תישאר מדינה דמוקרטית". יש לציין כי גינזבורג התנצל על הדברים עוד טרם הנחיתה.

עוד מבחזית החדשות

הטייס, שזכה לתמיכה של חלק מעמיתיו בחברת אל על ובחברות תעופה אחרות, לא משובץ לטיסות מאז שב ארצה, אך גם לא הושעה באופן רשמי. טייסים שעובדים עם גינזבורג אמרו כי מדובר בטייס מנוסה, ותיק ומסור לעבודה, וכי הם לא צופים שיושעה מעבודתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזכיר את המקרה בנאומו ביום שני האחרון במליאת הכנסת ואמר "הוא מרשה לעצמו להטיף לנוסעים. הנוסעים לא קנו כרטיס טיסה כדי לשמוע אותו, הם בסך הכול ביקשו לצאת לחופשה. אבל דורון חושב לעצמו: "מי הם, הם ישמעו מה שאני רוצה להטיף להם". כי דורון הוא אזרח סוג א'. לו מותר. לחנה אסור" אמר נתניהו

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים