שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הילה בטבע: הרבה מעבר לחנות צמחי מרפא ותוספים
אבחון אירידיולוגי הינו טכניקת אבחון הבוחנת את מצבו של הגוף כפי שהוא משתקף מקשתיות העיניים | זאת באמצעות ציוד מקצועי הסורק ומצלם את העין ברזולוציה גבוהה
אבחון אירידיולוגי | צילום: freepik

כאשר היא שוכנת בלב לבה של העיר הרצליה ונטמעת בין מגוון החנויות, חנות הטבע 'הילה בטבע' מביאה עמה משהו אחר, שילוב מופתי שבין חנות לממכר תוספי תזונה וצמחי מרפא לבין קליניקה השואפת לא רק לספק מוצרי בריאות לקהל הרחב, כי אם להתאימם במדויק לצרכי כל לקוח ולקוחה.

בכניסתנו הראשונה אל החנות, וודאי שניתן להתרשם כי מדובר בחנות טבע מיני רבות ובה שלל תוספים שונים העונים על סוגיות בריאותיות שונות וצרכים גופניים משתנים. אולם אם נעמיק בדבר ולו במעט, נגלה כי רבים מן התוספים המוצעים בחנות נרקחו באופן אישי על-ידי מייסדיה של החנות.

חנות טבע שהיא גם קליניקה לרפואה משלימה

נפסע מעט לצד המדפים הגדושים בכל טוב, ונגלה אנשי מקצוע מסבירי פנים וביניהם הילה אוראל, ממייסדות החנות, מטפלת ברפואה משלימה המתמחה באבחון אירידיולוגי וטיפולי נטורופתיה.

ממש בסופה של החנות שוכנת הקליניקה לטיפולי רפואה משלימה ובה יכולים באי החנות לערוך בדיקה מקיפה הבוחנת את מצבם הבריאותי ושמשקפת במדויק אילו תוספים וצמחי מרפא יהיו להם לעזר.

אין הדבר מסתכם בכך, וטיפול נטורופתי משמעו בניית תפריט תזונתי מקיף המשנה את הרגלי התזונה של המטופל ב-180 מעלות. מטרת הטיפול היא לענות על השאלה הגדולה מכול – כיצד ניתן לרתום את המזון שאנו צורכים כדי לחזק את כוח הריפוי הפנימי הטבעי של גופנו?

בשיחתנו עם הילה נאמר כי 'המטרה שלנו היא לדעת שכל מטופל ומטופלת יוצאים עם ארגז כלים. אני מציידת אותם בידע פרקטי כיצד לטפל בעצמם טוב יותר. איך לענות על צרכי הגוף, לזהות את התסמינים והסוגיות הבריאותיות שדרכן גופנו מדבר איתנו'.

אבחון אירידיולוגי לטיפול מותאם אישית

נטורופתיה מתבססת בעיקרה על תשאול עומק הנערך בין המטפל/ת למטופל/ת. אולם לצד אלו, ישנן טכניקות אבחון נוספות הנהוגות ברפואה המשלימה ושמאפשרות למטפלים לספק מענה מדויק הרבה יותר על כל בעיה וסוגיה.

אבחון אירידיולוגי הינו טכניקת אבחון הבוחנת את מצבו של הגוף כפי שהוא משתקף מקשתיות העיניים. באמצעות ציוד מקצועי הסורק ומצלם את העין ברזולוציה גבוהה, יכולים המטפלים באמצעות אירידיולוגיה, לבחון את קשתיות העיניים ודרך סימנים, קווים, נקודות ושינויי צבעים, להצביע על תהליכים פיזיולוגיים ואף מנטליים המתרחשים בגופנו.

הילה אוראל, מאבחנת מוסמכת באמצעות אירידיולוגיה, עורכת את האבחונים על מנת שתוכנית הטיפול של המטופל תותאם באופן המדויק והממוקד ביותר.

הכירו את אתר החנות של הילה בטבע

לצד החנות המספקת שירותים פרונטליים וייעוץ, הילה בטבע השיקה את אתרה ובו ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של תוספים תזונתיים למכביר, צמחי מרפא, וויטמינים, מינרלים ועוד.

האתר מציע פירוט מעמיק עבור כל מוצר ומוצר, וכן גם כאן, כמו בגישה הנהוגה בחנות – כל מבקר ומבקרת באתר מוזמנים ליצור קשר טלפוני ולקבל הכוונה מעמיקה וייעוץ מקצועי באשר לתוספים והרכיבים התזונתיים שיתאימו במדויק לצורכיהם.

למידע נוסף בקרו באתר הילה בטבע: https://hila-bateva.co.il/

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים