שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הילד הניצול חובש הצלה והנהג הפוגע נפגשו בסעודת ההודיה
סגירת מעגל מרגשת
בין המשתתפים באירוע: נהג האמבולנס שהציל והנהג הפוגע | "לולא מתנדב הצלה שהגיע תוך שניות ספורות, אנו לא יודעים באיזה מצב היינו מקבלים את הילד שלנו"
סעודת ההודיה שנערכה אתמול | צילום: באדיבות המצלם

הקריאה תפסה את חובש הצלה אלי ביטון שמשמש גם כנהג אמבולנס בארגון, כשהוא בדרך לאסוף את ילדיו ממוסדות החינוך. הוא לא התמהמה לרגע, חישב מסלול מחדש ותוך שלושים שניות הוא כבר היה הראשון להגיש עזרה ראשונה במקום התאונה.

בזירה הקשה חיכה לו ילד בן שמונה, לכוד מתחת לגלגלי הרכב כשהוא סובל מחבלות קשות בראשו ובבטנו. נהג האמבולנס יחד עם חובשי הצלה דניאל הורברג ויוסף שאבו שהגיעו לאירוע, חילצו את הילד מתחת לגלגלים, קיבעו את ידיו ורגליו וחברו לניידת טיפולים נמרץ שפינה אותו לבית החולים שניידר בפתח תקווה. למחלקת טיפול נמרץ הוא הגיע בהכרה מעורפלת, כשהוא מוגדר במצב 'בינוני עד קשה'. 

עוד מבחזית החדשות

בסעודת הודיה שנערכה פחות מחודש אחרי התאונה, נפגש מתנדב הצלה עם הילד שחזר לחיים. "עם הגעתנו לטיפול נמרץ, הורדם בננו היקר למשך 24 שעות קשות ומורטות עצבים", שיתף בקול חנוק מדמעות אביו של הילד. "בהמשך הוא אובחן עם קרע בריאות. אך למרות מצבו הקשה, פחות משבוע אחרי התאונה, ביום ל"ג בעומר, בחסדי שמים הוא שוחרר הביתה", המשיך לספר האב. גם הנהג הפוגע ששמר על קשר עם המשפחה מאז התאונה, השתתף בסעודת ההודיה. "הכל זה מהקדוש ברוך הוא, אין לנו שליטה על המאורעות בחיים שלנו", אמר לו האב בהתרגשות.

להורים שקיבלו במתנה ילד חי ובריא, לא היה ספק למי יש חלק משמעותי בסיפור ההצלה הפרטי שלהם. "אם לא חובש הצלה שהגיע תוך שניות ספורות, אני לא יודע באיזה מצב היינו מקבלים את הילד המתוק שלנו", הודו ההורים לחובש ונהג האמבולנס של הצלה אלי ביטון, "הרופאים אמרו לנו שזה מה שהציל את הילד. כל דקה היא קריטית וכל שניה קובעת".

גם מנכ"ל ארגון הצלה הרב יעקב יוזעף נשא דברי ברכה על הנס והודה למתנדבים המסורים ש"מוכנים לכל מקרה 24 שעות ביממה, בחורף בקיץ, בקור ובחום. הם יוצאים במסירות נפש להציל עוד נפש אחת, גם על חשבון זמנם הפנוי והזמן עם בני המשפחות שלהם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים