שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » היועצת המשפטית לממשלה בהתקפה חריפה: "לא אירתע"
היועמ"שית תקפה בכנס בכירי הפרקליטות את הממשלה: "ניסיון ציני ובוטה לקעקע את הלגיטימיות של מערכת אכיפת החוק"
שר המשפטים יריב לוין | צילום: ערוץ כנסת

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, השתתפה הבוקר (שלישי) בכנס הפרקליטות להצת התוכנית הרב שנתית בהשתתפות בכירי הפרקליטות, ותקפה את טענות הקואליציה נגדה. לדבריה "זהו ניסיון ציני ובוטה לקעקע את הלגיטימיות של מערכת אכיפת החוק" אמרה מיארה. לטענתה "מופעל עליה לחץ" לקבל החלטות בתיקים קונקרטיים באחריות מערכת אכיפת החוק. את הדברים אמרה בכנס הפרקליטות להצגת התוכנית הרב שנתית בהשתתפות בכירי הפרקליטות.

בהמשך דבריה, פנתה היועמ"שית לפרקליטים באולם ואמרה: "גם בייעוץ המשפטי מופעל עלינו לחץ להטות את שיקול דעתנו המקצועי ולהפר את חובתנו כשומרי סף. אני לא אירתע. אני יודעת שפרקליט המדינה אינו נרתע גם הוא, וכך גם אתם כולכם. נמשיך לפעול כתמיד לפי העובדות ולפי הדין, באופן עקבי ושוויוני״.

עוד מבחזית החדשות

לפני כשבוע, הגיעה בהרב-מיארה לישיבת הממשלה שעסקה בנושא קביעת המדיניות נגד המפגינים, שהפכה לעימות בין היועמ"שית לשרים.

שר המשפטים יריב לוין תקף את היועמ"שית ואמר: "אני נזכרתי שבמשך חודשים ארוכים גברתי מונעת, תוך ניצול לרעה של הסמכות שלה, את הגשת התזכיר של הצעות החוק שנוגעות לרפורמה ואיננה מאפשרת, לא לי ולא לממשלה, להביא הצעת חוק בפני הכנסת, רק משום שדעתה שונה או כי זה לא מוצא חן בעיניה".

מנגד, היועמ"שית השיבה: אני אומר לאדוני כך. חוות הדעת הן חוות דעת מקצועיות, שהוגשו אחרי עבודה מקצועית ארוכה, כולל משפט השוואתי. והוגשו לשר לפי בקשתו במסגרת לוח הזמנים".

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. כל התתגובות למטה הם פייק אחד גדול כמו הספיין של הממשלה נגדה שלטון מושחת ומסית שגורם לנזק בילתי הפיך לעם ישראל

  2. רועצת משפטית בשליחות ובהפעלה של גדעון סער, שחוכך כל יום את ידיו המזוהמות בהנאה צרופה. פשוט מטורף מה שהולך במדינה האהובה שלנו: ציבור שלא מקבל את תוצאות הבחירות מרשה לעצמו לשבש את חייהם של שאר האזרחים. ועל זאת בהובלה של ״אדונים״ מפוקפקים כמו: אהוד (חברו הכלבלב של הפדופיל ז״ל), אהוד (אסיר ברישיון מורחב), דן (הרמטכ״לון לרבע שעה ומומחה המניות) ועוד, שבגלל קנאתם העצומה ושנאתם העמוקה לאדם הרבה יותר חכם ומוכשר מהם משבשים את חיי האזרחים. זו לא הרפורמה המשפטית – זו התבוסה המשפילה בבחירות !!!! זה מה שכואב לכם !!!! שמאלנים – הובסתם בענק ! שבו בפינה ותמשיכו לבכות, אל תפריעו לממשלה הנבחרת (באופן דמוקרטי כמו שאתם רציתם) לתקן את נזקיו של גמד הלילה החלול !!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים