שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » היועמ"שית סירבה לבקשת הנשיא הרצוג
נשיא המדינה ביקש מהיועמ"שית לאפשר לנתניהו להשתתף בהידברות לגבי הרפורמה המשפטית | לדעת הרצוג רק הוא יכול להוביל לפשרה | היועמ"שית דחתה את הפניה.
נשיא המדינה יצחק הרצוג | צילום: חיים צח/לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג פנה השבוע ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, וביקש ממנה לאפשר לראש הממשלה בנימין נתניהו להשתתף בשיחות ההידברות לגבי רפורמת מערכת המשפט. הרצוג סבור שראש הממשלה הוא היחיד שיכול להוביל את הקואליציה לפשרה.

לפי דיווח בעיתון "הארץ", היועצת דחתה את הבקשה וטענה שנתניהו אינו יכול להיות צד במגעים. יש לציין כי נתניהו תומך בהידברות ומבקש להוביל את המהלך מטעם הקואליציה.

עוד מבחזית החדשות

על פי מקורות בסביבת ראש הממשלה, פנייה לבהרב-מיארה שתתיר לו להתבטא בנושא נענו בשלילה. בכיר בליכוד טען ש"זו טיפשות" וכי "אם היא רוצה שהוא יוציא לה את הערמונים מהאש, שתשחרר אותו מההגבלה ומאיום הנבצרות". למרות זאת במשרד המשפטים מסרבים לדון בעניין.

ראשי המאבק נגד הרפורמה המשפטית הודיעו כי "ביום שני הקרוב הכנסת מביאה להצבעה את חוק יסוד הדיקטטורה" לדעתם "זהו כנראה החוק המסוכן ביותר מבין החקיקה שמובאת. אם החוק יובא להצבעה ויעבור, הידברות תהיה בלתי לגיטימית בעליל. זהי נקודה שבה בכל שלב הקואליציה תוכל להעביר את החקיקה".

לכן הכריזו: "ביום שני הקרוב אנחנו מכריזים על יום מחאה לאומי. היום יכלול צעדות והפגנות בשעות הבוקר בערים, השבתות של חלק מהעסקים, והפגנה בירושלים מול הכנסת בשעה שהכנסת להציע על חוק הדיקטטורה. אנו קוראים לציבור הרחב להתגייס למאמץ, אנחנו רואים עד כמה ההפגנות מרעידות את הקואליציה, עוד הרתמות ונוכל להפיל את חוק יסוד הדיקטטורה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הגיע הזמן לכבד את החלטת הבוחר .
    כאשר החרדים היו באופוזיציה אזיי אף אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    לא קם הכול מותר : חד פעמי , לזרוק את החרדים במריצה אף אחד לא גינה
    אז זוהי החלטת הבוחר מי שלא נוח לו "שיצא בלי לעלות על השולחן"
    בהדברות מוכנים בלי איומים שבוע עד שבועיים ו… החלטה !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים