שיתוף
תגובות
חדשות » הזמר מיכאל שניצלר נטמן בהלוויה קורעת לב: ליפא שמלצר קרע "קריעה" וספד
עין לא נותרה יבשה היום (ראשון) בהלווייתו של אמן הרגש ר' מיכאל שניצלר ז"ל מארה"ב שנפטר באופן פתאומי בערב שבת קודש | הזמר ליפא שמלצר הספיד אותו כחצי שעה
הלווית מיכאל שניצלר | צילום: לפי סעיף 27א

עין לא נותרה יבשה היום (ראשון) בהלווייתו של אמן הרגש ר' מיכאל שניצלר ז"ל מארה"ב שנפטר באופן פתאומי בערב שבת קודש. קהל רב ליווה אותו היום בדרכו האחרונה בבית העלמין "הר שלום" במונסי. חברו הקרוב הזמר ליפא שמלצר הספיד אותו במשך כחצי שעה ובכה בכי תמרורים.

את רשימת המספידים פתח הרב שמחה אהרן שטורלי רב קהילת רויאל גראב בג'קסון ניו ג'רזי, בהמשך הספידו אותו גיסו הרב אשר אנשיל בוקסבוים, אחיו הצעיר הרב חנניה שניצלר, בנו יחידו ר' זושא שניצלר, נכדו שימי וינברגר, מחותנו הרב אלעזר ויייס, והאדמו"ר מניקלשבורג שבכה זמן רב ודיבר על ר' מיכאל שתמיד אהב לעזור לכל אחד והלב מסרב להאמין שהוא כבר לא איתנו.

הלווית ר' מיכאל שניצלר | לפי סעיף 27א'

עוד מבחזית החדשות

הספד במשך חצי שעה נשא הזמר ליפא שמלצר נשא הספד במשך כחצי. תוך כדי בכי מר הוא סיפר על הקשר שנמשך ביניהם שלושים שנה ואמר "ריבונו של עולם לא האמנתי שלראשון שכתבתי לו שיר אני אהיה גם הראשון יספיד". ליפא סיפר כי ר' מיכאל שהיה מרוסק מבפנים עקב הצרות שעבר בחייו, חייך וצחק לכולם, הוא תמך בבחורים שנשרו, גם בחורים חלשים וגם בחורים חזקים שלא היו בישיבה. הוא סיפר כי באופן אישי אחרי משבר שהיה לו בגיל 16 ר' מיכאל חיזק אותו.

גם הגראמער והמלחין הנודע ר' פינקי וועבר שרוב שיריו של מיכאל שניצלר ז"ל הם מלחניו, ספד לו בקול בוכים וציין את היכרותו עמו עוד מילדות, כאשר שניצלר היה ילד יתום מאביו ר' משולם זושא ז"ל וציין בקול סדוק את החסדים שלו ואהבה הגדולה שהייתה לו לכל יהודי באשר הוא.

מסע הלוויה הסתיים לאחר דברי פרידה ואמירת קל מלא רחמים של הגראמער הוותיק ר' יונתן שוורץ. בסתימת הגולל נפרדו ממנו אחיו הרב אברהם וואלף שניצלר, אחיו אלימלך משה שניצלר, וחתנו הנגיד ר' בערי וייס.

ת.נ.צ.ב.ה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים