שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הזוי: ייבש סכר בהודו כדי למצוא את הטלפון הסלולרי שלו
טלפון חדיש של פקיד בשלטון המקומי נפל למים בזמן סלפי | הפקיד טען שהטלפון מכיל "מידע ממשלתי רגיש" | שאב כמות אדירה של מים והושעה: "אסור לבזבז מים בצורה הזאת"
שאיבת המים מהסכר | צילום: טוויטר

פקיד בשלטון המקומי בהודו הושעה מתפקידו לאחר שהורה לייבש מאגר מים כדי למצוא את הטלפון הסלולרי שלו. הרשויות המקומיות פתחו בחקירה נגדו בחשד שניצל לרעה את תפקידו.

הטלפון של ראג'ש וישוואס, מפקח מזון במדינת המחוז צ'האטיסגאר במרכז הודו, נפל לסכר קרקאטה בזמן צילום סלפי. מדובר בדגם חדיש של "סמסונג גלקסי", שנמכר בהודו תמורת כ-1,200 דולר.

עוד מבחזית החדשות

וישוואס טען כי הטלפון הסלולרי שלו הכיל מידע ממשלתי רגיש, ושלח צוללנים שיחפשו את הטלפון. משלא הצליחו למצוא אותו, החליט וישוואס לרוקן את המים מהסכר באמצעות שתי משאבות דיזל. הוא טען כי גורם בשלטון המקומי אישר לו "לנקז חלק מהמים לתעלה סמוכה".

במשך שלושה ימים נשאבו מסכר קרקאטה 2 מיליון ליטרים של מים, כמות שמספיקה להשקיית שטח חקלאי של 6 קמ"ר. השאיבה הופסקה כשלסכר הגיע נציג של מחלקת מקורות המים המקומית, בעקבות תלונה שהוגשה נגד וישוואס. בסופו של דבר הטלפון הסלולרי נמצא אך הוא הושבת לחלוטין.

גורם בשלטון המקומי במדינת המחוז צ'האטיסגאר אמר כי וישוואס הושעה לצורך החקירה נגדו. "מים הוא מקור חיוני ואי אפשר לבזבז אותו בצורה הזאת", אמר הגורם.

הודו סובלת בשנים האחרונות מגלי חום כבדים ומבצורות, ומסתמנת כאחת המדינות שנפגעות בצורה הקשה ביותר ממשבר האקלים. הבנק העולמי הזהיר שהמדינה תסבול ממחסור במים, וציין כי בהודו קיימים 4% ממקורות המים בכדור הארץ, בזמן שבמדינה חיה 18% מאוכלוסיית העולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים