שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » הותר לפרסום: שמונה בדואים נעצרו בחשד שגנבו עשרות אלפי קליעים מבסיס צה"ל בדרום
לפי המשטרה ושב"כ, השמונה פרצו לבסיס שדה תימן בדרום, וגנבו ארגזי תחמושת מבונקר שנמצא ליד הגדר | הם נעצרו במהלך פעילות משותפת של כוחות הביטחון
העצורים בשחד לגניבת נשק מבסיס צה"ל בדרום | צילום: תקשורת שב"כ

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי שמונה אזרחים ישראלים תושבי היישוב תראבין א-סאנע נעצרו לחקירה בחשד שפרצו לבסיס צה"ל בדרום וגנבו עשרות אלפי פריטי תחמושת. על פי החשד, השמונה גנבו כ-30 אלף קליעים מהבונקר בבסיס, תוך הסבת נזק לגדר הבסיס.

החשודים נעצרו בחודשיים האחרונים, בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומחלק פח"ע בימ״ר נגב. מאמץ משולב של הכוחות לפענוח הפרשייה הביא למעצרם של החשודים. בחקירתם עלה כי החשודים הגיעו באישון ליל לבסיס "שדה תימן", פרצו את הגדר וגנבו מהבונקר הצבאי עשרות ארגזי תחמושת.

חלק מהתחמושת שנגנבה | צילום: דוברות המשטרה

עוד מבחזית החדשות

החשודים שנעצרו הם הרון א-סאנע, מאמון א-סאנע, מחמד א-סאנע, טארק א-סאנע וחמד א-סאנע. מפרוטוקול החקירה עלה כי שניים מהחשודים ניסו למכור את התחמושת לגורמים נוספים. במהלך הפעילות נעצרו שני חשודים נוספים, עסמת אבו ע׳ליון ואודאי אבו סריחאן, תושבי תל שבע שרכשו את התחמושת מידי החשודים. בחקירתם הודו החשודים במיוחס להם ואף החזירו חלק מהתחמושת הגנובה לידי כוחות הביטחון. עוד עלה בחקירה כי כל העצורים היו מעורבים בעבירות נשק ובעבירות פליליות רבות.

בתום החקירות הוגשו השבוע הצהרות תובע ובימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש כתבי אישום כנגד החשודים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נו ומה יעשו להם כבר?סיבוב באוזן ואולי גם יבקשו מחילה ויקנו להם קולה וסגריות.עושים מה שהם רוצים בכל מקום.ובפרט בדרום השם ירחם.והוא יהיה פרא אדם..יושב מדבר ומלסטם את הבריות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים