שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הותר לפרסום: שב"כ עצר את החשוד בהנחת מכתב האיומים על קברו של יוני נתניהו
העצור, בן 26 מכפר סבא, הובא לחקירה ביחידת הסייבר | במשטרה מסרו כי נעשה שימוש בכלים מודיעיניים, טכנולוגיים ומבצעיים כדי לאתר את החשוד
קברו של יוני נתניהו ז"ל בהר הרצל

שירות הביטחון הכללי והמשטרה עצרו הערב (מוצ"ש) חשוד בהנחת מכתב האיומים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על קברו של אחיו יוני בהר הרצל. החשוד, תושב כפר סבא בן 26, נלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר של המשטרה. עם סיום החקירה יוחלט אם לבקש את הארכת מעצרו.

במכתב שנמצא אתמול שנכתב בשפה עילגת נכתב בין היתר: "נתבקשתי להודיע לאחיך ….., שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו, ומכאן, הר הרצל המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה, עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך, …חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה".

עוד מבחזית החדשות

בהמשך המכתב פנה הכותב לראש הממשלה וכתב: "ביבי, אתה לא יותר טוב מאריק שרון. אריק שרון קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים…". הוא חזר על איומיו בחתימת המכתב וכתב לנתניהו: "נשארו לך קצת יותר משלושה חודשים וחצי".

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ מסר בעקבות פרסום המכתב כי הוא "חמור ביותר וראוי לכל גינוי והוקעה". לדבריו, אסור לנקוט באלימות, אסור לאיים באלימות ומעבר לחומרת האירוע, זו חרפה מוסרית לחלל את קברו של מי שנפל בקרב בעת שפעל למען ביטחון ישראל. מקווה ומצפה שהמשטרה והשב"כ ישימו את ידם על הכותב ויביאו אותו לדין".

בשבוע שעבר נעצר תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו בחשד לאיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שכתב בקבוצת וואטספ של פעילי ימין "שכל אחד יישא על עצמו נשק וידפוק לביבי כדור בראש. מי שרוצה לקנות נשק שישלח הודעה – שזה על החיים שלנו החוק לא מעניין אותנו". המשטרה חוקרת את המקרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים