שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: כוחות הביטחון סיכלו פיגוע מטען בזמן אמת
כוח צה״ל ששהה במארב זיהה רכב חשוד, והבחין בשני מחבלים שהניחו מטען על הציר | הלוחמים ירו לעברם ונטרלו אותם
מארב פעילות מבצעית | צילום: דובר צה"ל

היום (חמישי) הותר לפרסום כי ביום ראשון נטרלו כוחות הביטחון שני מחבלים שהניחו מטען חבלה על ציר אלון, סמוך לכפרים אל-מועייר וכפר מאלכ. כוח הלוחמים התמקם על הציר על מנת לבצע מארב, כאשר זיהה רכב שנע בצורה חשודה שהחל להתקדם לעברו. בהמשך הבחינו הלוחמים בשני חשודים שפרקו מרכבם מטען והניחו אותו על הציר.

הלוחמים ירו לעבר המחבלים והם נפגעו. אחד מהם פונה להמשך חקירת כוחות הביטחון לאחר שקיבל טיפול רפואי. הכוח של גדוד האיסוף 646 סיכל את האירוע במסגרת פעילויות יזומות המבוצעות על מנת לנטרל פעולות חבלניות עוינות במרחב.

עוד מבחזית החדשות

״אחד הדברים שהכי מאפיינים את המארבים שלנו זה הדיוק בירי והתפיסה של הלוחמים את המשימה״, אמר סגן ע׳, מפקד הצוות שהיה מפקד המארב באותו אירוע. ״הלוחמים דרוכים ומכוונים ויודעים לעשות את השינוי, כלומר מה הפעולות שיש לבצע ישר לאחר הנטרול״.

״בדיוק בשביל רגעים כאלה הפלוגה פועלת במארבים ארוכים שמצריכים סבלנות ודריכות ודורשים הכנה מקדימה פיזית ומנטלית, אנחנו מגיעים מוכנים אבל האויב תמיד יכול להפתיע״, הוסיף. ״בסוף, הלילות הארוכים מתנקזים לשניות ספורות שמצריכות דיוק גם במצבים לא פשוטים, החלטות מהירות וחתירה למגע בשביל להקנות כמה שניתן שקט וביטחון בגזרה״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים