שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: חיילת צה״ל שוחררה בפעילות הקרקעית בעזה
בשורה טובה - ברוך מתיר אסורים
לאחר דברי ראש הממשלה נתניהו כי "התמרון מייצר אפשרויות להשיג שחרור של חטופים ואנחנו לא נחמיץ אותן", פורסם כי כוחות הביטחון הצליחו לחלץ תצפיתנית מהשבי
תקיפה בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

צה״ ושב״כ התירו לפרסם כי חיילת צה"ל טוראי אורי מגידיש, ששימשה כתצפיתנית, שוחררה הלילה (ראשון) משבי החמאס בפעולה הקרקעית של כוחות הביטחון ברצועת עזה, לאחר שנחטפה על-ידי ארגון הטרור ב-7 באוקטובר.

פעילות צה״ל בעזה | דובר צה״ל

עוד נמסר כי החיילת מקריית גת, ששרתה כאמור כתצפיתנית, נבדקה על ידי רופא, מצבה טוב והיא נפגשה עם בני משפחתה. "צה"ל ושב"כ ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים".

עוד מבחזית החדשות

חמאס וארגוני הטרור מחזיקים עדיין יותר מ-230 חטופים ברצועת עזה, בהם ילדים קטנים, נשים וקשישים. מוקדם יותר היום המשיך חמאס בטרור הפסיכולוגי כשפרסם סרטון של שלוש חטופות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום בישיבת הממשלה לסוגיית החטופים ואמר "אנחנו ממשיכים את המאמצים לשחרר את החטופים, גם במהלך התמרון, והתמרון אפילו מייצר אפשרויות להשיג שחרור ואנחנו לא נחמיץ אותן. המערכה הזו תיקח זמן, יהיו מהמורות, יהיו קשיים, יהיו אבדות, יהיו גם הפתעות, אבל בסופה אני מבטיח לכם דבר אחד: החמאס יוכה שוק על ירך. החמאס יובס, תהיה עזה אחרת״.

"לצורך זה אנחנו זקוקים לאורך רוח, אנחנו זקוקים לזמן. כדי לייצר את הזמן, אנחנו צריכים להבטיח תמיכה מדינית. אני בקשר יומיומי עם נשיא ארה"ב, הצוות שלנו מדבר עם המקבילים שלהם כל הזמן. אנחנו מבהירים שאנחנו נלחמים לא רק את המלחמה שלנו, אלא גם את המלחמה שלהם, כי אם החמאס לא יובס, אז ציר הרשע ינצח, ואם ציר הרשע ינצח, העולם החופשי יפסיד. העולם המערבי והעולם הערבי כולו יפסיד, ויהיה איום גדול על האנושות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים