שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: חיזבאללה הבריח מטעני חבלה מאיראן לחיסול בכירים בארגוני פשע
הברחה חמורה
במסגרת אחת מפרשיות ההברחה החמורות, נעצרו ארבעה תושבי כפר קאסם ולוד שמואשמים בעבירות נשק | ברשותם נמצא אמל"ח רב ושני מטעני חבלה איראניים
הארבעה שנעצרו | צילום: דוברות שב"כ

שב"כ התיר לפרסום היום בצהריים (חמישי) כי בפעילות משותפת עם המשטרה וצה"ל נעצרו ביולי ארבעה אזרחים ישראלים מכפר קאסם, שחשודים בקבלת "אמל"ח רב ואיכותי". על פי שב"כ, ברשות החשודים נמצאו שני מטעני חבלה מתוצרת איראנית, ואמל"ח רב.. אחד העצורים, היה בקשר עם חיזבאללה.

מטען החבלה שנתפס | צילום: דוברות שב"כ

על אף שמטרת המטענים הייתה פלילית, חיסול ראשי ארגון פשיעה ערביים, ציר ההברחה ידוע ככזה שמשמש גורמי טרור. במסגרת חקירת שב"כ נחשף איראן מספקת מטעני חבלה תקניים וגדולים (כלימגור) לארגוני פשיעה בישראל בחברה הערבית.

עוד מבחזית החדשות

"בפשיטה של לוחמי שב"כ, ימ"מ ומג"ב על מתחם מגורים בלוד אותרו אזרחים ישראלים נוספים שהתכוונו להשתמש באחד מהמטענים האמורים, למטרות פליליות", נמסר משב"כ. "מהחקירה בשב"כ עלה כי חיזבאללה פעל לגיוס והפעלה של תשתית מבריחים בישראל לטובת קליטת אמל"ח חריג והפצתם לגורמים שונים, בהם גורמים פליליים".

העצורים הם גלאל חרסא (28), אחמד עיסא (30) ומוחמד עיסא (39) מכפר קאסם, ונוח עאסם (30) מלוד. היום הוגשו לבית המשפט המחוזי מרכז כתבי אישום נגדם בגין עבירות נשק.

עוד מבחזית החדשות

גורם בכיר בשב"כ מסר כי "פרשיה זו ממחישה פעם נוספת את המאמצים של גורמי טרור מחיזבאללה ומאיראן לנצל את אזרחי ישראל הערבים לפעילות ביטחונית כנגד המדינה. כמו כן עלה בחקירה כי התפר בין הביטחוני לפלילי הינו דק ביותר".

עוד נמסר משב"כ כי "שירות הביטחון הכללי ימשיך לפעול בנחישות לאיתור וסיכול של כל כוונה להחדיר אמל"ח מצד איראן וחיזבאללה, וינקוט את כל האמצעים העומדים לרשותו על מנת לסכל פעילות המסכנת את ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה. נמצה את הדין עם הגורמים המעורבים. פרשיה זו מביאה לידי ביטוי את העיסוק הגובר של שב"כ בתחום האמל"ח וזליגתו הן לתחום הביטחוני והן הפלילי. השירות ימשיך הרחבת עיסוקו בתחום זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים