שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: בת שבע נגרי מבית חגי היא הנרצחת בפיגוע בהר חברון
טרור ללא הפסקה
הגננת בת שבע נגרי, אם לשלוש בנות, תושבת היישוב בית חגי נרצחה הבוקר בפיגוע | מחבל עקף את הרכב וירה עשרות קליעים לעבר מכונית ישראלית
זירת הפיגוע בהר חברון | צילום: דוברות מד"א

בת שבע נגרי (40), אם לשלוש בנות מהיישוב בית חגי, היא הנרצחת בפיגוע בהר חברון היום (שני). ביישוב אפרת שבו גדלה בת שבע ועבדה כגננת התקשו לעכל את הבשורה. "ליבנו יחד עם משפחת רביד, אין מילים שיכולו להביע כמה גדול הכאב וכמה תחסר לילדים שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך", ספד לה ראש המועצה עודד רביבי. "היא הייתה גננת מוערכת ואהובה על הילדים ועל ההורים".

מתחקור ראשוני של הפיגוע עלה כי בת שבע עלתה ל"טרמפ" יחד עם בתה בת ה-12 מהיישוב בית חגי. ברכב נהג אדם נוסף, גם הוא תושב היישוב, שנפצע קשה בפיגוע ומאושפז בבית החולים סורוקה. על פי ההערכות, המחבלים עקבו אחר המכונית הישראלית שבה נסעו השלושה. המתינו שזו תאט לקראת הכיכר הסמוכה, עקפו אותה ואז ירו עשרות כדורים.

במערכת הביטחון מעריכים שהרכב עשה את דרכו לכיוון חברון והטילו "כתר נושם" סביב העיר והכפרים הסמוכים.

עוד מבחזית החדשות

כוחות רבים הוקפצו לזירת האירוע ביניהם יחידת מרעול, גדוד איסוף קרבי 636 וכוחות מיוחדים. בנוסף, מחסומים הוצבו סביב חברון והכפרים באזור בניסיון ללכוד את המחבלים. כביש 60, מחברון עד בית חגי, נחסם לתנועה.

מטעם מועצת הר חברון נמסר כי: "לפני כשעה קלה אירע פיגוע ירי קשה מאד סמוך ליישוב בית חגי בו נהרגה תושבת היישוב ונפצע תושב היישוב. הודעה נמסרת ברגעים אלה למשפחות. ראש המועצה נמצא בקשר רציף עם כוחות הביטחון ויחד עם צוותים נוספים מלווים את המשפחות והיישוב".

מבית החולים סורוקה נמסר כי "ליחידת הטראומה הגיע בשעות הצוהריים פצוע קשה בן 39 מהפיגוע בדרום הר חברון. הוא הגיע בהכרה מלאה, במצב יציב ועם פגיעת גפיים. הפצוע הועבר לניתוח".

עוד מבחזית החדשות

חובש רפואת חירום במד"א משה ברששת סיפר: "הגבר והאישה היו בסמוך לרכב כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי. בשיתוף כוח רפואה של צה"ל הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, הגבר שנפצע קשה פונה בניידת טיפול נמרץ צבאית לבית החולים סורוקה והאישה טופלה במקום כשמצבה אנוש והיא מחוסרת הכרה".

דובר חמאס חאזם קאסם בירך על הפיגוע: "ההתנגדות בגדה המערבית מכה שוב בצפון ובמרכז הגדה והיום בדרומה. הפעולה הזו היא חלק מהתמודדות עם מלחמת הדת במקומות הקדושים ונגד הפרויקטים הציוניים בהתנחלויות". גם בגיה'אד האיסלאמי בירכו על הפיגוע הקשה. בעזה חילקו ממתקים לאחר שנקבע מותה של הפצועה.

במערכת הביטחון טוענים כי בתקופה האחרונה קיימת רמת איום גבוהה ביהודה ושומרון, כ-200 התרעות על ניסיונות לפיגוע נרשמו בממוצע ליום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים