שיתוף
תגובות
חדשות » הונאת ענק בטוטו: זייפו תוצאות משחקים וגרפו כ-5 מיליון שקלים
3 תושבי כפר קאסם, עובדי המועצה להסדר ההימורים בספורט "טוטו", נעצרו הבוקר בחשד להונאה וקבלו במרמה מיליוני שקלים
כרטיס לוטו | צילום: alexandre17, שאטרסטוק

3 תושבי כפר קאסם בני 26, עובדי המועצה להסדר ההימורים בספורט "טוטו", נעצרו הבוקר (רביעי) בחשד להונאה ושינוי תוצאות משחקים וקבלה במרמה של מיליוני שקלים.

שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 פתחו בחקירה בחשד להונאה במשחקי מועצת ה"טוטו", במהלכה התברר כי עובד המועצה, איש טכני במקצועו, ביצע פעולות לשינוי תוצאות המשחקים. חשודים ששיתפו עימו פעולה מילאו טפסים בהתאם להטיות שביצע האיש הטכני, ופדו את זכייתם בדוכני "טוטו". לאחר קבלת הזכייה, החזיר החשוד את התוצאות לתוצאות האמת.

עוד מבחזית החדשות

עוד עלה מהחקירה, כי ההונאה התפרסה על פרק זמן של כשנה וחצי שבמהלכה קיבלו החשודים למעלה מ-5 מיליון שקלים במרמה. במהלך חיפוש בבתיהם נתפסו מחשבים, ניידים, המחאות, כסף מזומן, וטפסי winner הקושרים אותם עפ"י החשד לעבירות.

המשטרה מסרה כי "החשודים מובאים לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה ובהתאם לממצאיה יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון".

מהמועצה להסדר ההימורים בספורט נמסר: "המועצה הגישה תלונה במשטרת ישראל נגד העובד ועל כן אנו מנועים מלהרחיב בנושא. ההונאה התגלתה הודות למהלך שביצעה לאחרונה המועצה של תגבור ושדרוג נהלים ובקרות בתחומים שונים של רגולציה, אבטחת מידע, משחקים באחריות, הלבנת הון, וכן הונאות ומעילות. חשוב להדגיש כי הגם שלקוחות המועצה לא ניזוקו כתוצאה מהאירוע, אנו נגיב בכל הכלים והאמצעים האכפתיים והמשמעתיים העומדים לרשותנו כנגד העובד, ולמניעת הישנות מקרים דומים בעתיד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים