שיתוף
תגובות
חדשות » הוארך מעצרו של דורס המפגינים אמש: חשוד בחבלה זדונית
בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של ליאור לזריאן, החשוד שדרס שלושה מפגינים | המשטרה: "אירוע חמור" | סנגורו: "לא הייתה לו כוונה לפגוע"
מעצר החשוד בדריסה | צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של ליאור לזריאן (25), תושב מושב חגור בשרון, החשוד בדריסת המפגינים אמש בכביש 531 סמוך לכפר סבא. על פי החשד, הוא האיץ ופגע באם ובנה ובאישה נוספת שחסמו את צומת מל"ל . מצבם של הפצועים מוגדר קל, והם שוחררו הלילה מבית החולים.

בדיון טען רב-סמל בכיר עו"ד יגאל פדידה, נציג המשטרה, כי "מדובר באירוע חמור. החשוד נסע בתוך ההמון גם לצד ילדים ואנשים מבוגרים". בנוסף לשלושה שנדרסו ישנם פצועים נוספים שטרם נגבו מהם עדויות.

עוד מבחזית החדשות

לזריאן חשוד בנהיגה בקלות ראש, פציעה או חבלה זדונית שלא כדין, סיכון אדם בנתיב תחבורה, סטייה מנתיב תחבורה, הפקרה אחרי פציעה, נהיגה ברכב באופן המסכן חיי אדם ונהיגה פוחזת. לאחר מעצרו נמחקו חשבונות הפייסבוק והאינסטגרם של החשוד.

אביו של הנער בן ה-16 שנפצע באורח קל סיפר כי "בכל פעם שמישהו ביקש לעבור פינינו לו את הדרך. הנהג עקף משאית ונכנס בנו. בשבריר של שנייה קלטתי ולא הספקתי להדוף את הבן שלי אחורה. יש לנו הרבה מכות, בכל מקום בגוף. הבן שלי עף על המדורה ויש לו כוויות בידיים וברגליים". עוד הוסיף האב כי "זה לא יגרום לנו להפסיק למחות, זה רק מחזק את ההבנה שצריך להילחם על הדמוקרטיה. אני בן 48 ועדיין עושה מילואים, נמשיך לצאת לרחובות, הכאב הפיזי בא והולך אבל הנפש כואבת. קיבלנו שיעור בדמוקרטיה".

המקרה אירע כאמור בצומת מל"ל, במהלך אחת מההפגנות שהחלו לאחר ביטול עילת הסבירות. במשטרה הודיעו כי מיד לאחר הדריסה פתחו בסריקות אחר הרכב הפרטי וכעבור כחצי שעה עדכנו כי בעל הרכב נעצר.

עו"ד קובי פלומו, סנגורו של לזריאן, מסר כי "החשוד חוזר כל ערב באותו הכביש ואשתו הייתה איתו. מדובר באדם נורמטיבי, ללא עבר פלילי או תעבורתי. הוא נקלע למקום שבו עומדים המון אנשים על נתיב תחבורה ראשי. תוך כדי שפוגעים ברכבו הוא מתקשר למשטרה כדי שיעזרו לו ומגלה שהרכב שלו עולה באש. ברגע של אינסטינקט ומתוך מצוקה הוא ביקש לעזוב את המקום, לא הייתה לו כל כוונה לפגוע באף אדם. אין לו שום השתייכות פוליטית ויש לו רקע רגשי בגין שירות צבאי בשטחים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים