שיתוף
תגובות
בריאות » ההבדל בין תה ירוק ותה שחור: חשיבות התה לבריאות
לרגל יום התה הבינלאומי
מדוע כדאי לשלב שתית תה בשגרת היומיום ולמה מומלץ לשתות את המשקה הכי מחמם ומרגיע שקיים כבר אלפי שנים
צאי מסלה פומפדור | צילום: שאטרסטוק

ב-15 בדצמבר מציינים ברחבי העולם את יום התה הבינלאומי, הנחשב לאחד המשקאות הנצרכים ביותר בתבל. מומחי 'פומפדור', מסבירים  כל מה שצריך לדעת על חשיבות התה לבריאות. מדוע כדאי לשלב אותו בשגרת היומיום ולמה מומלץ לשתות את המשקה הכי מחמם, מרגיע שקיים כבר אלפי שנים ונחשב למשקה הפופולרי ביותר, במקום השני, מיד לאחר המים. 

מהן סגולות התה, איזה תה מומלץ לשתות

  • המשותף לסוגי התה והחליטות השונים שהם נוגדי חמצון העוזרים למניעת מחלות שונות ולחיזוק מערכת החיסון.  תה שחור תמיד מכיל קפאין, במידה וכתוב על התה 'ללא קפאין', יש להניח שמדובר בחליטה, כיוון שכל תה מכיל קפאין. 
  • חשוב לזכור שלקפאין יש גם השפעות חיוביות: הוא מגביר עירנות, הוא ממריץ ולכן מומלץ לפני ביצוע פעילות גופנית. בכמויות סבירות הוא בהחלט אינו מזיק ואפילו מועיל.
  •   תה ירוק הוא תה שעבר חימצון מינימלי בתהליך העיבוד, בשונה מתה שחור שעובר חימצון מלא. 
  • למי שלא אוהב לשתות מים: מומלץ לבחור חליטת צמחים או פירות בטעם אהוב, שאינו  מכילו קפאין ולהכין על הבוקר קנקנן תה קר לשימוש במהלך היום, ללא תוספת סוכר. מי שאוהב להמתיק את התה: מומלץ להמתיק את התה עם דבש במקום סוכר. 
  • התה נועד להוריד את החשק למתוק, את החשק לפחמימות ולגרום לתחושת שובע.לפעמים בשעות אחר הצהריים יש חשק למשהו מתוק וזה בדיוק הזמן להכין חליטה טעימה,   ללא תוספת סוכר,   בטעמים שונים, כמו: חליטת אוכמניות או רימונים.    
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים