שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » הגר"י זילברשטיין לילדי השומרון: "שתזכו עם התורה שלכם להפריח את השומרון"
הגאון רבי יצחק זילברשטיין מזקני חברי מועצת גדולי התורה נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ועם 50 מילדי השומרון וסיים יחד איתם את סדר קדשים
הגר"י זילברשטיין שליט"א עם ילדי השומרון | צילום: באדיבות המצלם

כחמישים ילדים תלמידי תלמודי התורה אחר הצהריים של תנועת "שיבת ציון" בשומרון מישובי גב ההר הגיעו יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן למעמד סיום סדר "קדשים" בחדרו של חתנו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א מזקני חברי מועצת גדולי התורה. 

באופן יוצא דופן ובניגוד למנהגו הגר"י זילברשטיין שבדרך כלל נפגש עם מבקרים מעבר למחיצה בשל החשש לקורונה, הביא את הילדים אליו שר איתם ועודד אותם.

הגאון רבי יצחק זילברשטיין התרגש לראות את ילדי השומרון שזכו לסיים את סדר קדשים ואמר: "שתזכו להפריח את השומרון בתורה שלכם. אין לי מילים מה להגיד לכם, זכיתם זכות עצומה לסיים את כל סדר קדשים. אנחנו אוהבים אתכם".

לאחר מכן שרו ילדי השומרון את הניגון "מה אהבתי תורתך" יחד עם הרב במשך דקה ארוכה כשהוא שר עמם ומעודד את שירת הילדים. 

בסיום המעמד הודה ראש מועצת השומרון יוסי דגן לגר"י זילברשטיין על קבלת הפנים החמה, סיפר לו על הבניה בשומרון, שכונות, ישובים, בתי ספר, ישיבות, על עולם התורה של השומרון ואמר, "אני מודה על הזמן שהקדיש הרב לבני השומרון, זה מחזק אותנו ונותן לנו כוח להמשיך ולהפריח את השומרון בתורה ובחינוך".

הגאון רבי יצחק זילברשטיין הודה לדגן וחיזק אותו על עמידתו האיתנה לימין מפעלות התורה בשומרון חיזק את ידיו והעניק ספר עם הקדשה בכתב ידו לראש מועצת שומרון ובירך אותו בברכת ברכה והצלחה בעשייתו הברוכה.

דגן העניק לגר"י זילברשטיין בקבוק יין תוצרת השומרון, הרב הודה לו בחום. עם סיום המעמד ביקש הרב זילברשטיין להעניק ספר באופן אישי לבנו של הקדוש רזיאל שבח הי"ד שנרצח בפיגוע ירי לפני מספר שנים בשומרון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים