שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » הבית מלוכלך לאחר שיפוץ: חברת ניקיון היא הכתובת
שיפצתם את הבית או הדירה שלכם והמקום נראה כמו לאחר פוגרום
תגיות:
ניקיון הבית | צילום: FREEPIK

אני אישית חושב שהפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא, להזמין חברת ניקיון המתמחה בניקיון לאחר שיפוץ, על מנת לחסוך מכם את המאמץ הקשה והבלתי נסבל של לעשות זאת בעצמכם.

מדוע מומלץ להזמין חברה לניקיון לאחר שיפוץ

לנקות דירה שבצעתם בה שיפוץ כללי אינו סיפור של מה בכך כלל וכלל, זאת אינה אותה עבודה שרובכם עושים על מנת לשמור על תחזוקה של דירה, כלומר ניקיון שוטף.

החומרים בהם משתמש קבלן במהלך שיפוצים אינו יוצר רק אבק או שומנים, החומרים בהם הוא מבצע את השיפוץ כוללים דבקים למיניהם, צבעים מכל הסוגים כולל אקרילי וצבע אפוקסי, רובה נמרחת על כל הקירות בחדרי הרחצה וחיפוי קירות המטבח, וחלק מחומרים אלו נוגעים בכל מוצר חדש שהתקנתם.

עוד מבחזית החדשות

אז כמו שאמרתי ניקיון שוטף אין לי ספק שאתם יודעים לבצע היטב, אבל ניקוי לאחר שיפוצים זה סרט אחר שרובכם לא יודעים להתמודד איתו.

כל אלו הם בעצם הדברים מדוע מומלץ להזמין חברה לניקיון לאחר שיפוץ, ועכשיו אסביר לכם באיזה חומרים משתמשת חברת ניקיון ובעיקר, איזה כלים ועובדים היא אמורה להחזיק על מנת לבצע זאת.

העובדים בחברה לניקיון עוברים הכשרה של כמה חודשים תוך כדי תעסוקה, לומדים כיצד למהול את החומרים בהם משתמשים לניקוי הבית, ובדגש על שימוש במכונות טכניות, ובכלי העבודה העומדים לרשותם.

חומרי הניקוי הם רבים לדוגמה מדלל 21 [טינר] המיועד להסיר כתמי צבע קשים, וחוסר ידע לשימוש בו יגרום נזקים, כמו פרופילים מצופים בצבע בתנור, ותריסים + מסגרות שהפרופיל מגורען טינר מסיר את הצבע.

במקרי קיצון חברת ניקיון משתמשת בחומצת מלח 33% המחייבת דילול במים, כמות הדילול צריכה להיות נכונה אחרת, היא עלולה לפגוע בציפוי ניקל ונירוסטה של ברזים וכיו"ב. 

גירוד צבע על ידי שפכטלים לא מקצועיים, עלול לפגוע ולשרוט חלונות, להסיר את הצבע מהפרופילים, בעיקר לגרום לנזק שהוצאה עבורו לתיקון היא רבה.

שימוש במים באופן לא סביר בעיקר שימוש בצינור מים עם זרנוק, גורם לנזקים רבים בקירות הבית, גם אם הנזק לא נראה על פניו בסיום השירות.

לכן צריך ורצוי להזמין חברת ניקיון מומלצת ומקצועית אשר תבצע ניקיון אחרי השיפוץ, כזאת חברה אשר השגתם ע"י המלצות של חברים ומכרים, או דרך המרשתת.

עוד מבחזית החדשות

היזהרו משרלטנים העוסקים בשירות ניקיון לאחר שיפוצים

חברות רבות יופיעו לכם במרשתת המספקות שירות זה, מן הסתם אתם תתחילו לחייג על מנת לבצע חקר שווקים שזה חשוב, אבל יותר חשוב הוא למצוא את המתאימה ביותר, גם אם לפעמים היא תעלה יותר.

השקעתם כל כך הרבה כסף בשיפוץ הבית שלכם, אז נכון שהקדשתם את השאה בכספכם, אבל לחסוך עוד כמה מאות שקלים בהימור תהיה טעות.

חברות שרלטניות רבות עוסקות בתחום זה המציעות לכם הצעות מחיר נמוכה על גבול המחשיד, חברות אלו מגיעות בבוקר מוקדם ומתחילות משא ומתן מחודש על גובה המחיר, הם יספרו לכם ש-ניקיון לאחר שיפוץ שהזמנתם אינו תואם את מה שקורה בבית.

הם ימליצו לכם על שירותים נוספים שהם אמורים לבצע ואז המחיר יעלה, ולפעמים עשרות מונים ממה שהוצע לכם קודם לכן.

חברות אלו ברובם אינן יודעים את העבודה כלל, הרי היום במרשתת כל מי שיש לו דלי וסמרטוט יכול לפרסם עצמו כבעל חברת ניקיון. 

עדיף לכם להזמין לפחות שלושה בעלי מקצוע לביקור בביתכם, ולקבל הצעת מחיר כתובה אבל לא רק, בקשו מהחברה להסביר לכם במקום כיצד הם מנקים כל פריט, כמה זמן תארך העבודה. 

החשוב ביותר בקשו המלצות מהסביבה שבו ממוקם ביתכם, במיוחד מהזמן האחרון שהשירות בוצע, כך תמנעו מעצמכם לקבל ממליצים שאינם משקפים את המציאות של אותה חברה בזמן הנוכחי.

כל מה שאני יכול לעשות עבורכם הוא לפנות אלי, אני בעל חברת ניקיון לאחר שיפוץ ובנייה  cleaning-service, אנחנו מבצעים את כל סוגי הניקיון למעלה משלושים שנה, שירות הניקיון שלנו יסודי ומבטיח, ובניהול ערכי ואמין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים