שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הבית הלבן בתגובה: "מברכים על השהיית החקיקה"
דוברת הבית הלבן אמרה בתדרוך לכתבים כי הודעת ראש הממשלה היא "בדיוק מה שקראנו לו". לדבריה, זו הדרך הטובה ביותר עבור ישראל
הבית הלבן בוושינגטון הבירה | צילום: Michael Schofield - Unsplash

דוברת הבית הלבן קארין ז'אן פייר, אמרה הערב (שני) בתדרוך יומי לכתבים: "אנחנו מברכים על הודעתו של ראש הממשלה נתניהו, ורואים בה הזדמנות להשיג זמן נוסף ומרחב להשגת פשרה – זה בדיוק מה שקראנו לו".

עוד הוסיפה הדוברת: "אנחנו ממשיכים לקרוא למנהיגים הישראלים למצוא פשרה בהקדם האפשרי. אנחנו מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר עבור ישראל וכל אזרחיה. חברות דמוקרטיות מחוזקות ע"י איזונים ובלמים ושינויים מהותיים בשיטה הדמוקרטית צריכות להתבסס על התמיכה הציבורית הרחבה ביותר".

עוד מבחזית החדשות

פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט הובילו אתמול לתגובה אמריקאית. דוברת המועצה לביטחון לאומי אמרה כי הממשל האמריקאי מודאג מהחלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר הביטחון.

"אנחנו מודאגים מאוד מההתפתחויות בישראל ומההשפעה האפשרית שלהם על מוכנות צה"ל כפי שהתריע שר הביטחון יואב גלנט. המצב שנוצר מדגיש עוד יותר את הצורך הדחוף בהשגת פשרה" אמרה הדוברת.

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב על "השהיית" חקיקת הרפורמה המשפטית, כדי לתת "פסק זמן להזדמנות אמיתית להידברות". עם זאת הדגיש, "כך או כך נביא את הרפורמה ונחזק את זכויות הפרט". נתניהו אמר, "אני ער למתח העצום שהולך ונצבר בין שתי המחנות וחלקי העם. אני קשוב לרצון אזרחים רבים להפיג את המתח הזה".

נתניהו דרש מראשי מערכת הביטחון להילחם בסרבנות. "יש דבר אחד שאינני מוכן לקבל", אמר. "יש מיעוט קיצוני, שמוכן לקרוע את המדינה שלנו לגזרים. הוא נוקט באלימות, מצית אש, מאיים לפגוע בנבחרי ציבור, מלבה מלחמת אחים, וקורע לסרבנות שהיא פשע נורא. מדינת ישראל לא יכולה להתקיים בלי צה"ל וצה"ל לא יכול להתקיים עם סרבנות. לא להכיל אותה, לא להוביל אותה, לא לקבל אותה. לעצור אותה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים