שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הבוקר: "יום ההתנגדות הכלכלית" של ההייטקיסטים
המהלך יכלול הפגנות וחסימות בכל רחבי הארץ | קמפיין חדש יסביר בשפה פשוטה את הקשר בין הרפורמה המשפטית ליוקר המחייה
‎⁨הפגנה | צילום: דוברות ההסתדרות

על רקע המשך חקיקת הרפורמה המשפטית מואצת ממשיכים גם קולות המחאה. הבוקר (שלישי) נפתח "יום ההתנגדות הכלכלית" של מארגני מחאת ההייטקיסטים. במסגרת המחאה צפויות לחזור הפגנות אמצע השבוע למוקדי תעסוקת ההייטק ברחבי הארץ.

בנוסף יעלה מחר קמפיין הסברה חדש תחת הכותרת "מס ההפיכה – הרפורמה עולה לנו ביוקר". במסגרת הקמפיין, יספקו הכלכלנים המתנגדים לחקיקה ניתוחים כלכליים על נזקי הרפורמה המשפטית ותרומתם לפגיעה בכיס של אזרחי ישראל וליוקר המחייה.

עוד מבחזית החדשות

"בזמן שהקואליציה דוהרת לדיקטטורה הנזקים הכלכליים נערמים", טענו במטה מחאת עובדי ההייטק. "כולנו משלמים, ועוד נשלם על כך מכיסינו שנים קדימה. את הממשלה לא מעניין שאנחנו נאנקים תחת יוקר המחייה, כמו שלא אכפת לה שההייטק, מנוף הצמיחה המרכזי של הכלכלה, מתרסק. מי שעתידו הכלכלי חשוב לו חייב לצאת לרחובות ולקרוא לממשלה לגנוז את החקיקה ולהתחיל לשקם את הכלכלה".

הפגנת ההייטקיסטים מגיע יממה בלבד לאחר המחאה בנתב"ג, שבה נחסם טרמינל 3 ונעצרו 37 מפגינים. במהלך ההפגנה אתמול נרשמו אירועים אלימים ועימותים חריגים בין מפגינים לנוסעים שדרשו לפנות את הדרך. המשטרה פעלה בנמל התעופה בכוחות מתוגברים, ופינתה בכוח מפגינים שנכנסו לטרמינל. כוחות מג"ב סייעו למשטרה לאכוף את הסדר, פרשים נכנסו לנתב"ג.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הזויים משועממים ומלאים כסף זה הפרופיל של המפגינים היום,זה שיש לכם כסף זה לא עושה אותכם מיוחדים אז רדו מהעץ העם לא אוהב אותכם פרחבלגים לבנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים