שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » האם חה"כ ביסמוט ימונה לשגריר ישראל בצרפת?
ראש הממשלה שוקל למנות את ח"כ ביסמוט לתפקיד לאחר שיעל גרמן השגרירה הקודמת שמונתה על ידי לפיד התפטרה עקב "הרפורמה המשטרית"
חה"כ בועז ביסמוט | צילום: האתר הרשמי ישראל היום

ב-N12 דווח הערב (מוצ"ש) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל למנות את חבר הכנסת בועז ביסמוט לתפקיד שגריר ישראל בצרפת. התפקיד התפנה בעקבות הודעת התפטרות של השגרירה הישראלית הקודמת, יעל גרמן, שמונתה על ידי ראש הממשלה שעבר יאיר לפיד. גרמן התפטרה על רקע "ההפיכה המשטרית".

על פי הדיווח, ראש הממשלה עדיין לא החליט סופית לגבי המינוי, אך יחליט על כך בימים הקרובים. ביסמוט צפוי להשיב בחיוב על ההצעה, אם התפקיד אכן יוצע לו. לראש הממשלה שני שיקולים עיקריים למינוי ביסמוט לתפקיד. שיקול אחד הוא איוש הנציגים הפוליטיים לתפקידי שגרירים וקונסולים בעולם. והשיקול השני הוא הכנסת נציג העדה הדרוזית לכנסת, בעקבות התפטרות חבר הכנסת ביסמוט.

עוד מבחזית החדשות

כזכור, חה"כ ביסמוט תקף את השגרירה גרמן לאחר התפטרה וכתב כי "עד כמה שאני זוכר יעל גרמן לא נסעה לפריז כתיירת בטיסת צ'רטר, אלא כנציגה רשמית של מדינת ישראל. אם היא לא מסוגלת לכבד את תוצאות הבחירות הדמוקרטיות שהיו בישראל, שתתפוס את טיסת הצ'רטר הראשונה ושתחזור מיד ארצה. אגב, התפטרותה התקבלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים