שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "האח הגדול": סנטור רפובליקני טוען כי ממשל ביידן מעביר כספים לתנועה לאיכות השלטון
בהודעה שפרסם טום קוטון סנטור רפובליקני, הוא תוקף את בכירי המפלגה הדמוקרטית וטוען כי בכיריה ניסו לגרום לנתניהו להפסיד בבחירות | "ג'ו ביידן הולך בדרכי אובמה"
ג'ו ביידן נשיא ארה"ב | צילום: Perfect 5hot, שאטרסטוק

הסנאטור הרפובליקני, טום קוטון, טוען כי ממשל ביידן מעביר סיוע כספי לתנועה לאיכות השלטון בישראל. קוטון, שנחשב לאחד הסנטורים הבולטים במפלגה הרפובליקנית, פרסם הודעה מפורטת ובה תיאר את כל המקרים שבהם נשיאים דמוקרטיים ניסו להפיל את ממשלותיו של נתניהו.

לטענת קוטון "יש מנהיג זר אחד שנראה שהמפלגה הדמוקרטית שומרת לו בוז מיוחד. דמוקרטים מובילים כינו אותו "ריאקציונר", "גזען", "אתנו-לאומי". הם האשימו אותו בביצוע "פשעי מלחמה" ובהנהגת "מדינת אפרטהייד". הנשיא ביידן כינה אותו "קיצוני" ואמר שהם "לא מסכימים על שום דבר ארור". מילים חזקות. מי זאת המפלצת הזו, אתם יכולים לשאול? האם הדמוקרטים דיברו על ולדימיר פוטין? או שי ג'ינפינג? או אולי האייתוללה חמינאי? לא, הם התכוונו לבנימין נתניהו, ראש הממשלה המכהן הוותיק ביותר של ישראל ואחד מחבריה הטובים של אמריקה".

עוד מבחזית החדשות

הסנאטור מתאר ניסיונות לכאורה של הנשיאים קלינטון ואובמה לגרום לנתניהו להפסיד במערכות הבחירות, וטוען כי "כעת ג'ו ביידן פשוט הולך בדרכו של אובמה בניסיון לפגוע בנתניהו. בשנת 2021, ממשל ביידן לחץ על איחוד האמירויות הערביות לבטל את ועידת הסכמי אברהם כדי לשלול מנתניהו ניצחון דיפלומטי לקראת הבחירות באותה שנה. ואחרי שנתניהו ניצח בבחירות 2022, ממשל ביידן ביקש מיד לערער את ממשלתו הקואליציונית על ידי ניסיון להטיל וטו על מינויים מרכזיים בקבינט".

קוטון גם מצטט דיווח שהופיע במגזין "וושינגטון פרי ביקון" בו הובאו נתונים על סיוע כספי לכאורה בסך 38,000 דולר שמחלקת המדינה של ארה"ב העבירה לתנועה לאיכות השלטון.

עוד אמר קוטון "התנועה הזו היא קבוצה אקטיביסטית שמעוררת תסיסה נגד ממשלת ישראל ודורשת את התפטרותו של נתניהו. בימים האחרונים, מפגינים הקשורים לקבוצה זו מחו על הרפורמות המשפטיות המוצעות של הממשלה. בשבוע שעבר, מאות מפגינים הטרידו את רעייתו של נתניהו, ואילצו את המשטרה להתערב וללוות אותה למקום מבטחים".

עוד מבחזית החדשות

"מחלקת המדינה אפילו לא מכחישה שהיא מזרימה כסף לפעילויות השמאל האלה. וזה מטריד, כי זו הפרה ברורה של מדיניות מחלקת המדינה הרגילה נגד מימון ארגוני פרטיזנים זרים. לא רק שהארגון הזה במימון ארה"ב מערער ממשלה זרה, הוא מערער את ממשלתו של אחד מבעלי בריתנו הקרובים ביותר. השר בלינקן צריך להתנצל מיידית בפני ראש ממשלת ישראל, לדרוש את כספכם בחזרה ולפתוח בחקירה כיצד זה קרה".

מהתנועה לאיכות השלטון טרם נמסרה תגובה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים