שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » האוטובוס לא הגיע? זו הסיבה
ועד העובדים הארצי וההסתדרות השביתו באופן פתאומי 3 סניפים של אגד בתלפיות, נווה שאנן ורחובות | אגד תבקש מבית המשפט צווי מניעה: "צעד אלים"
אוטובוס אגד | צילום: ארכיון אגד

נהגי אגד השביתו הבוקר (ראשון) את סניף תלפיות בירושלים, נווה שאנן בחיפה ורחובות. השביתה החלה בשעה 04:30 לפנות בוקר בהוראת ועד העובדים הארצי וההסתדרות. השביתה משפיעה על מערך האוטובוסים גם בשפלה, כשהאוטובוסים של אגד בחיפה ובאזור תלפיות בירושלים לא פועלים כלל.

בהסתדרות טוענים כי אין שביתה, וכי האוטובוסים פועלים. עם זאת הם מדגישים כי "בשל מספר מקרי אלימות כלפי נהגים שנוהגים בקווים שיוצאים מתחנות אלו בשבועות האחרונים, נערכו בין השעות 04:30 ל-05:30 ישיבות הסברה של ראשי הוועד עם הנהגים".

עוד מבחזית החדשות

לדברי גורם באגד "הנהגים וביריונים עומדים על שערי חניונים ולא נותנים לאוטובוסים לצאת. ההערכות הן שהשביתה תהיה כמה שעות ואנו בדרכנו לבית המשפט להוציא להם צווי מניעה".

מאגד נמסר כי: "מדובר בהתנהגות פרועה, חסרת אחריות ובריונית של הסתדרות העובדים הכללית ושל ועד עובדי אגד, שבחרו ללא כל התראה לפגוע ברבבות נוסעים בבוקר העמוס בשבוע ללא כל סיבה הגיונית הנראית לעין. אנו פועלים בכל המישורים לבלום את הפגיעה הבלתי נסבלת בציבור נוסעי אגד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים