שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרמטי: העולם החרדי מחרים את מאפיית "אנגל"
ישיבות חברון גבעת מרדכי ומיר הודיעו על ביטול התקשרותן עם המאפיה לאחר שיו"ר הדירקטוריון עמר בר לב הגיע הבוקר להפגנה מול ביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין
לחם של מאפיית אנגל | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א

חבר הכנסת לשעבר עמר בר לב שמונה רק לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, השתתף היום (חמישי) בהפגנת "השוויון בנטל" מול ביתו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין בבני ברק. הצעד גרר זעם רב בקרב הציבור החרדי ובעקבותיה צברה תאוצה היוזמה להחרים את המאפייה.

בחשבון הטוויטר שלו כתב בר לב: "עכשיו בבני ברק עם אחים לנשק. ומה הקשר בין ההפיכה המשטרית לשוויון בנטל? מעבר ובנוסף לחשיבות שרות הבטחון לכל, חוק ה"אין שוויון בנטל" שבכוונת הקואליציה לחוקק הוא השוחד של נתניהו ולוין למפלגות החרדיות בכדי שיצביעו בעד ההפיכה המשטרית".

עוד מבחזית החדשות

בעקבות כך, החלה התארגנות בציבור החרדי וברשתות התגבשה עצומה להחרמת המאפיה. ישיבת חברון גבעת מרדכי בירושלים, הודיעה למאפיית אנג'ל על ביטול ההתקשרות עם המאפייה בעקבות הפגיעה של יו"ר הדירקטוריון במרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין. גם בישיבת מיר הודיעו על הפסקת ההתקשרות עם מאפיית אנגל. בנוסף הודיעה ישיבת נתיב הדעת – קפלן כי תפסיק לרכוש לחם מאנגל. ישיבות ומוסדות נוספים הודיעו גם הם על הפסקת רכישת הלחמים ממאפיית אנגל.

ראש העיר ביתר עילית ויו"ר פורום הרשויות חרדיות מאיר רובינשטיין תקף במחאה את בר לב, ובהודעה שפרסם כתב: "הפגיעה החמורה בגדולי ישראל, בדמות אותו שר לשעבר, שעמד כאחרון האנרכיסטים מול ביתו של מרן גדול הדור, היא חוצפה ונבזות מן המדרגה הראשונה. מאיש כזה, שמכהן כיו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל, אין לנו שום ציפיות. אבל מחברה שהציבור החרדי הוא מגדולי צרכניה, מצופה עוד היום להודיע על סילוקו של האיש מתפקידו הציבורי, ולא, אנו נקדם בכל הכוח את החרם על החברה. לא נפרנס את הפוגעים בכבודה של תורה. לא נושיט את הלחי השנייה! הציבור החרדי מפסיק לשתוק".

ח"כ משה גפני בתגובה: "לעומר בר לב ולאנג'ל אין כבוד לתורה. צריך לשקול ברצינות האם אפשר לסמוך על הכשרות שלהם. בר לב לא מבין מה זה תורה ומה זה גדול בתורה וכל אחד צריך לעשות חשבון האם אפשר לקנות מהם מוצרי אכילה. אני בז לו! ומקווה שכל אחד יבין על מה ועל מי מדובר".

ח"כ יעקב אשר הגיב: "עומר, כנראה ששוב התבלבלת. אתה כבר לא פוליטיקאי. כמייצג חברה ציבורית הנך מחויב לנהוג בכבוד בלקוחותיה ולא לפגוע ברגשותיהם. אם אנג'ל החליטה שהצרכנים החרדים אינם רצויים בעיניה, היא מוזמנת לפרסם זאת על מדפי הלחם בסופר, ולא במחאה מבישה מול ביתו של מנהיג עולם התורה".

ח"כ אביחי בוארון, שמוביל את החרם נגד פוקס בגין הזדהותם עם המחאה נגד הרפורמה, מאיים: "אם עומר בר לב ילך בדרכה של חברת פוקס, זו תהיה פגיעה אנושה באנג'ל".

הצטרפו ועקבו אחר

31 תגובות

  1. כל מי שחושב שנגרם לו נזק מוזמן לרשום טלפון נייד שלו ויעבירו לו בביט ממאפית אנגל לרשום ליואל ויואל יעביר תחת

  2. קראתי באתר אחר תגובת הנכד של מיסדי אנג’ל.לא הייתי קונה מניות שלהם.

  3. זו לא חבורת רבנים, זו חבורת מפיונרים חצופים.
    לא מספיק שמשלמים להם אלפי שקלים על כלום ושום דבר, מה הקשר בין זכותו של אדם להפגין ודעתו הפוליטית לכשרות ? כלום ושום דבר ! נכון !
    אם נתניהו חושב שזה יתמסמס הוא טועה, שיוויון זכויות מקבלים יחד עם שוויון בנשיאה בנטל (לימודי תורה זה נהדר בזמנים החופשי, זה לא מה שמגן עלינו מאוייבנו)

  4. קבוצה קיצונית שלא עושים כלום למען המדינה רק חולבים את המדינה .מקשיבים לרבנים שלהם .

      1. מחזיקים את האשכים אולי. מחריבי המדינה. פרזיטים משריצי ילדים ולוקים בנפשם עם חבר דמיוני בשמיים.

  5. פרזיטים עלובים. כל ההכשר מיותר. אנחנו נחרים חזרה את כל עולם הכשרות המיותר ומבפיק לשלם פרוטקשן על השטויות שהמצאתם

    1. חחחחחחחחחחחחחחחח לבנתיים אצלכם כולם חולים וכולם צליאקים ולא נוגעים בלחם …אז תתחילו לקנות קצת לחם אנגל ובלי קשר ללחם החרדים הצרכנים הכי טובים ומשלמי המסים הכי גדולים במדינה אתם חיים על חשבונם !!! רק שיש מי שמעוות לכם את המציאות …שתגדלו תבינו

  6. יש להחרים עוד חברות שקשורות לשמאל שאינם מקבלים את הקול שלנו בבחירות ונלחמים להפיל ממשלה שנבחרה בקלפי ולא ברחוב כמו שהשמאל רוצה

  7. אני ימני שומר מצוות והוגה בתורה וכל חיי משרת ועובד ואין סתירה בין הדברים.אנו מצווים מהתורה לשרת ולעבוד,הנה דוגמאות:

    "מִבֶּן עֶשְׂרִים שָׁנָה וָמַעְלָה כָּל יֹצֵא צָבָא בְּיִשְׂרָאֵל".

    "שֵׁ֤֣שֶׁת יָמִ֣ים֙ תַּעֲבֹ֔ד֘ וְעָשִׂ֖֣יתָ כָּל־מְלַאכְתֶּֽךָ֒:"

    לפיכך:כך שמי שאינו משרת ואינו עובד הוא מחלל השם ויתר? תירוצים שנועדו לשליטת רבנים ועסקנים בחסידיהם.

    רק ביראל מכנים "אנטישמי" מי שתובע מאנשים לשרת ולעבוד –

    אלהים אנטישמי ?!

    חרם הוא הוא עיניין פסול.

    התנ"ך עצמו אינו משתמש בחרם במובן שאנו מכירים – של נידוי.

    מכן אני מסיק שהתנ"ך ואבות אבותינו שחיו בארץ-ישראל התנגדו לכך ולא השתמשו בכך.

    האמצעי הזה התפתח בגולה מתקופת האמוראים ואילך כמענה לחוסר-אונים של אי-ריבונות של הקהילות בעיקר כדי להתמודד עם יהודים שפגעו בקהילה ע"י שיתוף פעולה עם השילטון הזר.

    מנהיגי ישראל לדורותיהם קבעו שאין להשתמש בחרם אלא כמוצא א ח ר ו ן כלפי פרט שבמעשיו מסכן את קיום הזולת.

    קלות בלתי נסבלת שמחרימים אנשים – מכל השקפה – רק משום שהם מוחים.

    1. אתה צודק אבל כנראה טחו עיניך.שנים יש חרמות ואיומים מצד השמאל הקיצוני כלפי עסקים וחברות.אז כשיש חרם מהצד השני התעוררת ? איפה היית כל השנים ?

  8. חרדים יקרים,

    זה שאתם סותמים את הפה לעומר בר לב לא יעזור לכם בכלום, אלא רק יזיק לכם.

    זה רק יוכיח שוב שאתם כת אכזרית, שלא מכירה בדמוקרטיה ובחופש הביטוי. שאין לה סובלנות לביקורת ודעה שונה.

  9. סוף סוף הציבור החרדי מתעורר מהמוות בעיניים פקוחות אחיי אל תלכו שולל אחר אנשי ציבור רופסים אתם בני התורה חוט השדרה של ארץ ישראל ולא מתרפסים המבקרים מחבלים בבתי החולים היינו שר הבריאות בילוש והרופס

  10. צריך להוציא מליון מדבקות אני לא קונה אנגל ושיחפשו את החברים שלהם

  11. גם ישיבת יסודות זיאת במושב יסודות ישיבה בת 400 בחורים תפסיק לקנות אנגל

  12. חתיכת לוזר אולי אתה מקבל לחם בחינם
    אתה ושכמותך תראו איך מאפיית אנג'ל ירדו על הברכיים מאוד בקרוב ויתחננו שנחזור לקנות מהם
    אנחנו הצרכנים הכי גדולים שלהם
    לא אתה וחברייך שבקושי יש לך אולי חצי ילד וכלב שיפיגו את בדידותך 😂😂

  13. איציק, זה נראה שאתה מקבל אחוזים מאנג'ל, לא הבנתי מה כואב לך. וכדאי שתפסיק לצעוק ססמאות נאצה שאתה בכלל לא מבין את משמעותן. עושה רושם שאתה לא כ"כ חכם, וסתם מתלהם.

  14. רק אנג׳ל ושהחרדים יתחילו לאפות פיתות בבית , גם ככה הלחם שהם מקבלים הוא כימעט חינם מסובסד וניגנב מכיסי שאר האזרחים , יאללה חרם אל תיקנו לחם מאנג׳ל ואנחנו נחרים מי שימכור לכם ומהיום לא קונה יותר מוצרי היתנחלויות , להבדיל מכם אנחנו קונים בכסף שלנו ושלא שדוד מהקופה הציבורית , טפילים מזיקים

    1. אידיוט,אני המום שבכלל מפרסמים את דברי הבלע שלך עוכר ישראל, אתה תראה במו עיניך איך שהחרם יעבוד
      ובאיזה סרט אתה חי שמקבלים לחם כמעט חינם? לך תלמד את העובדות קצת אחר כך תדבר

    2. מצויין גם אל תשתמשו בגופי ההצלה שהחרדים הקימו ומתנדבים בהם (איחוד הצלה/מד״א) ודרך אגב היום אוכלי החינם הם החילונים ש-12% מהם לא מתגייסים ומשטמתים מהצבא לעומת 13% של החרדים שלפחות הם תורמים בגופי ההצלה בכמויות שהחילונים לא מתקרבים אליהם (ראה כל אתר אינטרנט של משטמתים מהצבא!) ולגבי המתיישבים באיו"ש בכלל אין על מה לדבר! תפנה את האוניברסיטה בת"א שיושבת על אדמה פלסטינית ואח"כ בוא לדבר! המתיישבים באיו"ש לפחות עם אידיאולוגיה בניגוד אליך ולאלו שמפגינים באוניברסיטת תל אביב ששם הם כבשו אדמה פלסטינית!

    3. כמה צריך להיות אפס בשביל לרשום כזו תגובה
      העולם החרדי שולט ותיתמרמר כמה שאתה רוצה ואם מדברים על תורמים למדינה אז בוא כמה גופים חרדים יש בכמויות , מי יקבור אותך תגיד לי מי רק חרדים וזה חסד של אמת אז במקום להיות כפוי טובה תזהר מהמילים שאתה רושם אם אתה רוצה חיים יותר טובים ממה ששלך עכשיו

    4. חחחחחח
      אנחנו הצרכני החרדים רוב כוח הקניה היום בארץ על פי מגזר.
      אז אנגל יתחננו לחזור לעבוד איתנו.
      ואל תשכח זה רק התחיל חכה. יש אולמות יש מכולות סופרים וכו.
      וכן הכוח אצלנו

    5. בתור מייצג הטפילים יהיה נחמד לראות איך יעבוד חרם מול חרם
      חרם של אנשים שבאמת עובדים למחייתם מול כאלו כמותך שכל חייהם הכלכליים תלויים בקופה הציבורית
      הגיע הזמן להחרים את כלל מוצרי הקיבוצים להפסיק לסבסד אותם ואת שאר הטפילים מהמועצות והאיגודים למוצרים השונים ואז לא רק שתזחלו גם תלקקו את כפות רגלי הציבור הנאור באמת

    6. כדאי מאוד.שתראה מה ארגוני הצדקה והחסד החרדים עושים.למשל ארגון יד שרה .ארגונו של הרב פירר.ועוד ועוד ארגוני צדקה וחסד וארגוני צדקה וחלוקת מזון לכל מי שזקוק לכך.כן גם לחילונים.

    1. מדויק!!! מי אתם נחיל של פרזיטים שתקבעו לרוב שעובד ותורם
      נחרים ונמנע טת מנגנון הכשרות שכל כולו שנוררר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים