שיתוף
תגובות
חדשות » כוח מסתערבים נצור בג'נין, מסוקי צה"ל פועלים בשמי ג'נין לראשונה מאז 2002
תיעוד דרמטי
כוחות הביטחון מתקשים לצאת מהעיר | נכנסו לעיר ועצרו שני מבוקשים | 20 פלסטינים נפצעו ארבעה במצב קשה
תגיות: ,
כניסת כוחות הביטחון | צילום: רשתות חברתיות

כוח צבאי נצור בתוך ג'נין ואינו יכול לעזור עקב עוצמת אש כבדה. כוחות צה"ל ומסתערבים של משמר הגבול נכנסו הבוקר (שני) לג'נין ועצרו שני מבוקשים. על פי דיווחים פלסטיניים, במקום התפתחו חילופי אש כבדים עם חמושים והלוחמים פגעו בכמה מהם. ככל הנראה יש פצועים גם בקרב כוחותינו.

מטען שהופעל נגד כוחות צה"ל | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

מסוקים פועלים בשמי ג'נין | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

הפלסטינים מדווחים, כי סמוך לשעה חמש נכנסו כוחות צה"ל למחנה הפליטים ג'נין. הכוחות עצרו את עאצם אבו אלהיג'א, בנו של ג'מאל אבו אלהיג'א, אסיר בכיר בחמאס הכלוא בישראל. עאצם, שנעצר היום היה כלוא אף הוא מספר פעמים בישראל. במהלך העימותים הופעלו מטעני חבלה רבי עוצמה שהוטמנו מראש בקרקע, לעבר הכוחות הישראלים. הפלסטינים טוענים , כי לראשונה מאז 2002 תקף מסוק צה"ל את ג'נין מהאוויר.

מסוקים פועלים בשמי ג'נין | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

עוד מבחזית החדשות

על פי משרד הבריאות הפלסטיני, 20 בני אדם נפצעו מהירי של צה"ל, בהם לפחות ארבעה במצב קשה. בתיעודים שעלו ברשתות החברתיות נראו כוחות צה"ל פועלים בעיר כשברקע קולות ירי רבים. מטענים הושלכו לעבר הלוחמים, שעושים את דרכם החוצה מהעיר.

במהלך הלילה ישראל השיבה את גופתו של המחבל מוחמד אבו ג'ומעה, ממזרח ירושלים, שביצע פיגוע דקירה בצומת שילת בחודש ספטמבר בשנה שעברה. באותו הפיגוע הוא ניסה לפתוח דלתות כלי רכב, ריסס בגז מדמיע את הנוכחים במקום ושלף סכין. שמונה ישראלים נפצעו באורח קל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים