שיתוף
תגובות
חדשות » דרמה משפחתית: חילץ את בנו ומשפחתו לאחר שביתם הוקף במחבלים חמושים
מבצע חרבות ברזל
האלוף (במיל') נועם תיבון התוודע לכך שבנו, כלתו ושתי נכדותיו הקטנות נצורים בביתם שבקיבוץ נחל עוז, כאשר מחבלים מקיפים את הבית | הוא יצא אליהם וחילץ אותם
האלוף נועם תיבון | צילום: ויקיפדיה

האלוף במיל' נועם תיבון קיבל אתמול (שבת) הודעה מבנו כי תושבי עוטף עזה נצורים בביתם עקב חדירות מחבלים, תיבון הדריך את משפחת בנו כיצד לשמור על עצמם ומייד עלה על הג'יפ שלו ונסע לעוטף. בריאיון ל"המהדורה המרכזית" הוא סיפר כיצד הצליח לחבור לכוחות שפעלו במקום, ויחד איתם "לטהר" את הקיבוץ ממחבלים תוך כדי פינוי התושבים למקום בטוח.

"קיבלתי ידיעה מבני שגר בקיבוץ נחל עוז עם אשתו ושתי נכדותיי, בנות ה-3 וחצי והשנה וחצי, שהם מוקפים מחבלים מסביב לביתם", סיפר תיבון. "אמרתי לו להישאר בממ"ד, לסגור את הכול, ולהיות בשקט". לאחר שהדריך אותם, יצא עם רכבו האישי לכיוון הדרום. לדבריו היה קשה להגיע לזירה כי "הכביש היה סגור בכמה מקומות והיו הרבה מכוניות עם גוויות, היה מאוד לא נעים".

עוד מבחזית החדשות

לאחר שהצליח להגיע קרוב יותר לאזור, נסע תיבון לכיוון הקיבוץ בעקבות כוח של מגלן שנתקל במחבלים. הוא סיפר שבחר להסתער עם הכוחותעד שהצליחו לחסל אותם. עוד הוסיף כי פינה ברכבו שני פצועים וחזר אל הקיבוץ, חבר שוב אל הכוחות ויחד ביצעו סריקות. בהגיעם אל הבית, נתקלו ב-5 מחבלים ששכבו מסביב לו וחיסלו אותם. הוא תיאר את רגע החילוץ: "דפקתי על חלון הממ"ד הם היו בדממה מוחלטת, כמו כל חברי הקיבוץ".

עוד אמר תיבון "אנחנו נמצאים כמו במלחמת יום הכיפורים – אחרי 50 שנה", הוסיף תיבון את התרשמותו מהמצב. "הופתענו, יש הרבה דברים לבדוק, אבל עכשיו צריך לרסק את החמאס". עוד טען כי הלחימה צפויה להיות ארוכה אך צריך להשלים את המשימה: "לחרוק שיניים ולנצח במלחמה ניצחון מוחץ – אין דרך אחרת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לאור כל השתיקה וחוסר התייחסות של כל הגורמים, התחושה הכבדה היא שאילו כל הקורבנות היו ממשפחות שרים מכהנים או שוטרים… כמה היה ניתן למנוע. לא נכון לחשוב ככה? לא השאירו לנו ברירה. לאן נעלמה כל התחמושת, טנקים, נשק, הכל?! כל המיליארדים שנלקחו מאזרחים כמיסים? כל הכסף שקבלו מארה"ב?! למה שחררתם מחבלים לשטח ישראל?! אולי לא תעלו את תגובתי. אבל כולם גם ככה יודעים את האמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים