שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » דרמה ברשות הפלסטינית: הראיס הדיח שמונה מושלי מחוזות, בהם שכם וג'נין
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן פיטר 8 מושלי מחוזות שפועלים בגדה, למעט את מושלי רמאללה, עוטף ירושלים וסלפית שנותרו בתפקידם
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן החליט היום (חמישי) להדיח את מושלי המחוזות, מחברון ועד לג'נין. המושלים שנותרו בתפקידם הם ברמאללה, בעוטף ירושלים ובסלפית. בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית ופא דיווחו כי "אבו מאזן הוציא צו נשיאותי, ש"מוציא לגמלאות" כמה מושלים של המחוזות, שכם, קלקיליה, טולכרם, בית לחם, חברון, טובאס ויריחו".

בנוסף ל-8 המושלים שהודחו בגדה, הדיח יו"ר הרשות הפלסטינית גם כמה מושלים מטעמם ברצועת עזה, אלא שבפועל אין להם סמכות ומדובר בתפקיד סמלי בלבד.

עוד מבחזית החדשות

עוד דווח כי אבו מאזן הורה על הקמה של ועדה נשיאותית, שכוללת כמה אישים מובילים שבסמכותם לבחור מועמדים לתפקידי המושלים, ולהגיש המלצות עליהם.

חלק מהמושלים שהודחו ציינו כי הופתעו מההחלטה של אבו מאזן, שעליה גילו לטענתם מהפרסומים בתקשורת הפלסטינית. מושל יריחו, ג'יהאד אבו אל-עסל אף טען כי "אף אחד לא דיבר איתנו על ההחלטה ולא הודיעו לנו על כך מראש, שמענו על זה מהתקשורת והופתענו". גם מושל ג'נין הדגיש כי "אני לא יודע מה הסיבות להחלטה הזו, נודע לי על כך מהתקשורת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים