שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דרישה מהשרים: "לעצור את הלבנת מאחזי הרש"פ"
בעקבות חשיפת הנתונים
בכנס שדולת א"י התברר מעבר לכל ספק, כי שר הבטחון גנץ מקדם הלבנת מאחזים פלסטינים באזורים אסטרטגיים, ומסייע בכך לרש"פ בקידום תכנית ההשתלטות שלה על שטחי c
בני גנץ | צילום: אולפני רחובות

בעקבות דיון החירום של שדולת ארץ ישראל בכנסת שם נחשף באופן ברור כי המינהל האזרחי ומשרד הביטחון בראשות השר בני גנץ האיצו את קידום והלבנת מאחזים פלסטינים בלתי חוקיים באזורים אסטרטגיים בשטחי C, פנו היום (ד') ראשי השדולה ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק לראש הממשלה נפתלי בנט וכן לשרי הממשלה איילת שקד, גדעון סער, מתן כהנא וזאב אלקין לפעול ולעצור את המהלך עד לדיון מקצועי בקבינט או בממשלה.

ראשי השדולה ציינו כי המכתב נשלח ״לאור היכרותך המעמיקה ורבת השנים עם תכנית ההשתלטות של הרש"פ על שטחי יו"ש, ופעילותך העקבית נגדה בממשלות קודמות.

בכנס שדולת א"י התברר מעבר לכל ספק, כי שר הבטחון גנץ מקדם הלבנת מאחזים פלסטינים באזורים אסטרטגיים, ומסייע בכך לרשות הפלסטינית בקידום תכנית ההשתלטות שלה על שטחי יהודה, שומרון, ובקעת הירדן.

לאור נתון חמור ומסוכן זה, אנו פונים אליך בקריאה ובדרישה, לפעול מכח סמכותך, ולדרוש בתוקף עצירת קידום כל התכניות עד לדיון והחלטה בקבינט או בממשלה, בדומה למה שנעשה בזמנו ב"משבר קלקיליה".

בנוסף למכתב ראשי השדולה הועבר לשרי הממשלה מכתב נוסף עליו חתמו 40 חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה.

החכים דורשים מהממשלה לקיים דיון בממשלה על דו"ח משרד המודיעין המנתח את פרויקט ההשתלטות של הרש"פ ואת סכנותיו. לקבל החלטת ממשלה שתגדיר את המערכה על השטח ביו"ש אל מול הרש"פ כצורך אסטרטגי של מדינת ישראל. מערכה על השטח, ולא "אכיפת חוק שוויונית" ולמנות פרוייקטור לניהול המערכה על השטח, בהתאם להגדרה שתתקבל בהחלטת הממשלה, ולתת בידיו את מלוא האפשרויות בהיבטי כח אדם, תקציב, ושינויי חקיקה על מנת לעמוד במשימתו. כל התנהלות אחרת היא כניעה מכוונת ללא קרב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים