שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » דני דנון: "אפשר לקדם את הרפורמה ובו זמנית לשוחח"
חה"כ דני דנון התייחס למחאת הרפורמה המשפטית וטען: "אפשר להעביר את הרפורמה בהידברות. זה יקרה בסוף, השאלה מה המחיר שנשלם"
חה״כ דני דנון | צילום: N12

חה"כ דני דנון התראיין היום (שני) ל-104.5FM והתייחס למחאה נגד הרפורמה המשפטית תוך שהוא קרא להידברות בין הצדדים. לדברי דנון: "אפשר להעביר את הרפורמה בהידברות ובצורה אחראית. הליכוד חייב לחזור למשנתו של בגין ולמנוע מלחמת אחים".

דנון הסביר בשיחה את עמדתו לגבי המכתב שכתב יחד עם חברי כנסת נוספים בקריאה להידברות. לדבריו, "אנחנו כתבנו מכתב באמת חברי כנסת מסיעות שונות, שקורא להידברות לא התייחסנו לנושא של עצירת חקיקה ולא נקטנו עמדות. כי אני לדוגמא תומך ברפורמה ואני עדיין תומך בהידברות, אני חושב שאין סתירה בין הדברים. אפשר לקדם את הרפורמה ובו זמנית לשוחח ולצערנו זה עדיין לא קורה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר דנון: "אין לי ספק שזה יקרה בסוף, השאלה היא מה המחיר שנשלם עד שזה יקרה. אני קורא לחברי כמי שתומך ברפורמה ומאמין שצריך לשנות דברים, בואו נקדם הידברות, אפשר בחלקים רבים להגיע לעמק השווה, להסכמות רחבות וזה גם ישרת את הרפורמה שהיא לא הייתה פוליטית והיא תישאר פה לזמן רב יותר".

"השבוע אנחנו בפורים, הכנסת במתכונת מאוד מצומצמת של חקיקה ולמרות זאת לא מנצלים את ההזדמנות לשבת ולדבר ואני מצר על כך. גם ראש הממשלה דיבר על הידברות ביום רביעי, גם גנץ ואחרים. יש כאלו באופוזיציה שהתאהבו בהפגנות ולא רוצים לשבת ולדבר. יש חלקים אחרים שהם יותר ממלכתיים, יותר הגיוניים ואיתם כן צריך לדבר וכן צריך למצוא את המכנה המשותף", אמר דנון.

לשאלת המראיין האם הוא מרגיש קול בודד במחנה הימין בתמיכה בהידברות, השיב דנון: "אני חושב שיש הסכמה רחבה בליכוד של תמיכה ברפורמה של רצון לשנות את מה שלא עשינו הרבה שנים, אבל חושבים שהדרך הנכונה לעשות את זה היא בהידברות ובחוכמה וכדי להגיע לדרך שאנחנו רוצים צריך לחשוב גם על הנזקים שנגרמים בדרך".

דנון התייחס גם למצב שבו שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הפך לפרסונה נון גרטה בארצות הברית ואמר: "בואו ניקח את הדברים בפרופורציה, שר אוצר הוא לא כמו שר חוץ או שר ביטחון שבאמת שיתוף הפעולה בניהם הוא אדוק ולפעמים על בסיס שבועי. לכן אני חושב שכמובן עדיף שתהיה תקשורת אבל זה לא דבר שהוא הכרחי או קיומי. אני חושב שאפשר לתקן בעתיד את הדבר הקיים".

עוד מבחזית החדשות

המראיין הציג בפני דנון את הטענה כי הממשלה תמוטט את עצמה במפנים בקרוב, בעקבות המלחמה על הרפורמה, ודנון השיב: "אני חושב שאנחנו לא צריכים למהר להספיד את הממשלה כי אנחנו בימין ראינו את האלטרנטיבה שהיא הרבה פחות טובה בשבילנו ובשביל מדינת ישראל לפי השקפתנו. לכן אני חושב שלא במהרה אתה תראה הממשלה נופלת והולכת לבחירות".

עוד הוסיף דנון: "אבל בהחלט אני חושב שהמבחן הזה חשוב, ולכן אני חושב שאנחנו צריכים, בנושא הזה של הרפורמה, להבין שהדבר חשוב אבל אנחנו גם נבחרנו להתעסק ביוקר המחיה, במחירי הדירות, במשילות. זה שואב, זה שואב אותנו לדברים האלה, את האנרגיות של מקבלי ההחלטות. אנחנו צריכים להבין שאנחנו צריכים לקדם את הרפורמה, לסיים איתה ולחזור להתעסק בסדר היום האזרחי, ביטחוני, בדברים שהבטחנו לבוחרים שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים